Kriega R15 rugzak Triumph

AstarS'89

MF veteraan
7 feb 2007
2.897
0
Te koop aangeboden:

Kriega R15 rugzak
Triumph uitvoering
15 liter inhoud

Quadlock sluiting / zit erg fijn en licht

De rugzak is een half jaar oud en in nieuwstaat. De reden van verkoop is dat ik mijn persoonlijke spullen er niet goed in kwijt kan, en daarom wil ik (weer) een grotere hebben. De nieuwprijs is 109 euro. Ik wil er graag 8 tientjes voor hebben incl verzending.

Foto's volgen nog. Vragen beantwoord ik graag :Y :W
 
Alvast even een voorbeeldfoto
full
 
Er past zeker niet genoeg in voor een weekendje weg?
Ongeveer, 1 broek, 1 t-shirt, onderbroeken sokken etc :P
 
Er past zeker niet genoeg in voor een weekendje weg?
Ongeveer, 1 broek, 1 t-shirt, onderbroeken sokken etc :P

Jawel joh.. Neem in 16 liter tailpack naast wat jij mee wil nemen ook nog een paar schoenen, extra broek, pyjama, borstel, tandpasta, banden reparatieset en een grosse condooms mee (je weet nooit of het gaat regenen)

Dus 15 liter, ga maar vast verzinnen wat je allemaal nog meer mee wil nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat past zeker wel hoor! makkelijk zelfs :Y heb ik ook regelmatig mee namelijk aangezien ik me op mijn werk nog moet omkleden ;)

Afmetingen moet ik even opmeten.. Hoor je nog!
 
Afmetingen al gevonden: http://www.triumphparts.nl/Webwinkel-Product-25539701/Rugtas-R15.html

Ik denk er nog ff over na, is een flink bedrag voor een rugzak.
Niet waterdicht toch?

ik en mijn vader hebben dezelfde; theoretisch niet, alleen waterafstotend. In de praktijk nog nooit meegemaakt dat hij doorlekte. Hij is het geld overigens echt waard. Hij zit enorm lekker. Kwalitatief hoogwaardige materialen, dat voel je aan alles. Ben een paar keer per ongeluk op de sluiting gaan staan, en deze heeft zelfs een keer tussen het autoportier gezeten, en nog niet stuk!

Enige puntje is dat ik hem tijdens de beurs besteld heb bij ten kate, voor 87 euro incl verzenden. Vind het dan weer jammer dat tijdens 4 dagen je hem voor zoveel minder kunt kopen, zegt wel iets over de marges.
 
Je neemt me de woorden uit de mond, ik heb ook al diverse buitjes gehad en nooit geen druppel aan de binnenkant, de ritsen zijn wel voorzien van een waterdichte coating..
Ik kan alleen maar zeggen dat het inderdaad een puike rugzak is, en ik ga zeker weer voor Kriega..

Vooruit dan.. 75 euro incl verzending. Omdat het zulks mooi weer is ;)
 
ik en mijn vader hebben dezelfde; theoretisch niet, alleen waterafstotend. In de praktijk nog nooit meegemaakt dat hij doorlekte. Hij is het geld overigens echt waard. Hij zit enorm lekker. Kwalitatief hoogwaardige materialen, dat voel je aan alles. Ben een paar keer per ongeluk op de sluiting gaan staan, en deze heeft zelfs een keer tussen het autoportier gezeten, en nog niet stuk!

Enige puntje is dat ik hem tijdens de beurs besteld heb bij ten kate, voor 87 euro incl verzenden. Vind het dan weer jammer dat tijdens 4 dagen je hem voor zoveel minder kunt kopen, zegt wel iets over de marges.

Was dat ook een triumph rugzak dan? Althans, voorzien van de logo's? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan