Silly Season 2017

De geruchtenmolen zegt:
Yamaha heeft een bod gedaan, met een relatief laag salaris. Viñales heeft "nee" gezegd en wacht nu op een beter bod van Yamaha.

Als de jongeman voor Yamaha kiest, ga er dan maar vanuit dat hij juist niet voor de grote zak met geld gekozen heeft maar voor de motor. Het salaris dat Yamaha hem gaat bieden, heeft Suzuki ook voor hem over namelijk. Suzuki biedt daarnaast een fabriekszitje speciaal voor hem en eeuwige roem en glorie als hij daarmee weet te winnen. Yamaha zal een lager salaris bieden, een tweede zitje bij het fabrieksteam... Maar wel een fiets waarvan je weet dat die voor de titel gaan kan.
Geen eenvoudige afweging, maar als-ie echt kampioen wil kunnen worden moet Viñales haast wel overstappen.

En wat dacht je van een teamgenootbij Yadrama die gaat lopen drammen mocht Vinales er echt mee gaan winnen!!! :Y
 
Zou dat zo simpel voor hem zijn? De verwachtingen voor 'n podiumplek op de Yamaha zijn torenhoog. Kan hij die druk aan of wordt het dan steeds crashen? Met Suzuki kan hij ook naar de wereldtitel, maar met minder druk lijkt mij. ;)

Met veel verwachting kunnen vechten voor podium en de titel, of verwachtingenloos voor p3-8 blijven rijden. Als jouw levensdoel is om wereldkampioen te worden, gaan de druk van het publiek (of zelfs Valentino) je niet tegenhouden lijkt mij.

Maar goed, in de openingspost verwachtte ik nog dat Lorenzo bij zou tekenen, dus what do I know? :+
 
Pedrosa is de ideale stop and go coureur, die past niet zo bij het karakter van de Yamaha.
Maar het zou op zich wel eens leuk zijn, some big change. ;)
 
Lijkt me niet echt kloppend maar je weet het nooit !!

Ik zie gewoon vinales of ianonne op die yamaha terecht komen, pedrosa zie ik gewoon verkassen naar Suzuki of KTM of heel misschien wel op een Duc
 
En Michael dan dus misschien naar Repsol? Want Honda heeft hem immers een plekje in de MotoGp beloofd he.

Een rookie (en dat is Michael als hij naar de MotoGP komt) mag niet bij een fabrieksteam heb ik me laten vertellen... :?
 
Als ik naar de prestaties van de Honda klantenmotoren kijk, weet ik niet of vd Mark daar op wil rijden....
 
Als ik naar de prestaties van de Honda klantenmotoren kijk, weet ik niet of vd Mark daar op wil rijden....
Op die Blade is het elke raceweekend genieten :N

Zo snel mogelijk overstappen richting Motogp.
 
Laatst bewerkt:
Met de Blade kan hij, als alles mee zit, strijden voor het podium.

Met de MotoGP klanten Honda kan hij, als alles meezit, hooguit om de laatste punten strijden.....
 
Met de Blade kan hij, als alles mee zit, strijden voor het podium.

Met de MotoGP klanten Honda kan hij, als alles meezit, hooguit om de laatste punten strijden.....

Of laten zien dat ie echt een talent is. En dus de best of the rest constant. Als hij de kans krijgt bij een goed team, waarom nog wachten?! En waarop?

Ik persoonlijk hoop dat ie nog ff in de SBK blijft en Honda nog een x een kampioensschap bezorgt. Dan zal hij echt op een voetstuk staan bij Honda. Hij is begin 20, hij heeft echt nog wel ff. En wat hij nu met die "oude" blade doet valt heus in positiefe zin op.
 
Crashlow naar Repsol? Kan ik me niet voorstellen. Dat zitje heeft hij op geen enkele wijze verdiend.

Crutchlow is duidelijk de beste satellite rider, hij laat Rabat en Miller ver achter zich. Mocht Pedrosa werkelijk vertrekken, is een jaarcontract bij HRC voor Crutchlow zo gek nog niet. Immers: wie anders?
 
Crutchlow is duidelijk de beste satellite rider, hij laat Rabat en Miller ver achter zich. Mocht Pedrosa werkelijk vertrekken, is een jaarcontract bij HRC voor Crutchlow zo gek nog niet. Immers: wie anders?

Iannone bijvoorbeeld... jonger, heeft op de ducati wel bewezen met minder materiaal boven verwachting te kunnen presteren...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan