Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

... en in t echt! :Y
als spuitwerkdemo door mn broertje: Buid4Power trackbike paintbrush

Zin om haar weer uit te gaan laten op Assen! :]
full
 
Mijne staat er zo bij
Moet nog 2k blanke lak overheen, en de tank moet nog gespoten worden.
Morgen even de Bazzaz unit aansluiten en de spanningsregelaar naar het zitje verhuizen

f7X8TZr.jpg



ps: APE nokkenaskettingspanner is voor model 2006-2008, zwart van kleur, zou er graag 25,- voor willen hebben :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie net dat dit aluminium stelblokje om je ketting te spannen gescheurd is. Iemand toevallig zo'n blokje liggen? Moet hem voor as donderdag in huis hebben gezien een raceweekendje. Je zou me er echt mee helpen!
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zie net dat dit aluminium stelblokje om je ketting te spannen gescheurd is. Iemand toevallig zo'n blokje liggen? Moet hem voor as donderdag in huis hebben gezien een raceweekendje. Je zou me er echt mee helpen!
[afbeelding]

Die heb ik nog wel liggen.
Pm mij je adres maar even dan stuur ik het op.
Misschien kan iemand mij nog helpen aan het beugeltje waarmee de tank aan de voorzijde vastzit. (model 2006-2012)
 
Die heb ik nog wel liggen.
Pm mij je adres maar even dan stuur ik het op.
Misschien kan iemand mij nog helpen aan het beugeltje waarmee de tank aan de voorzijde vastzit. (model 2006-2012)

Ik zou willen dat ik die nu voor je had liggen. Ik wissel dat beugeltje wanneer ik een tank moet wisselen. PM is onderweg, dankjewel!
 
Heeft iemand nog een distributiedeksel liggen voor een 2007?
Die van moi is gesneuveld na een glijpartij op SPA francorchamps

B.v.d
Was jij gisteren ook aan 't koukleumen op Spa Francorchamps? Waar was je d'r afgegaan?

Zijn wel regelmatig op Duitse en Britse eBay te vinden... Succes!
 
Heeft iemand nog een distributiedeksel liggen voor een 2007?
Die van moi is gesneuveld na een glijpartij op SPA francorchamps

B.v.d

Ik heb nog een compleet reserve blok waarvan je het deksel wel kan lenen. Maar moet het wel terug. Heb je het deksel zaterdag nodig? dan kan ik het meenemen.
 
Ik was ook aan het koukleumen idd.
Bij Les Combes ben ik afgestapt
Dan was je wel in goed gezelschap. Troy Corser is er daar zelfs bij gaan liggen!!!

Is dit krasje (onder die R1) van jou dan? Sta jij hier links bij die marshall? Sessie 3, snelste groep, toch?
Sterkte met alle herstel, in ieder geval!
full

EDIT - Ik zag de filmpjes net op Youtube, was dus niet in mijn groep. Jammer blijft 't...
 
Laatst bewerkt:
ff vraagje hoop dat iemand het weet....

past een demper van een street triple 2014 op een daytona 2013 dus beide laatst model met lage uitlaat.
 
Schakelset is anders, maar montagepunt van de uitlaat lijkt op dezelfde plaats te zitten.
Maar de aansluiting van de demper op de streettriple lijkt verder naar achteren te liggen.
 
Dan was je wel in goed gezelschap. Troy Corser is er daar zelfs bij gaan liggen!!!

Is dit krasje (onder die R1) van jou dan? Sta jij hier links bij die marshall? Sessie 3, snelste groep, toch?
Sterkte met alle herstel, in ieder geval![afbeelding]
EDIT - Ik zag de filmpjes net op Youtube, was dus niet in mijn groep. Jammer blijft 't...

Deze streep is niet van mij.Ik ben wat verder in de bocht gaan liggen :-P
En ik reed in groep B, want SPA was voor mij de eerste keer.
Het is wel een prachtige baan en na 5 droge rondes had ik een 2:55 min op de klok staan.
Gefilmd door een maatje van me.
Bij 18:50 min stap ik af
 
Laatst bewerkt:
Deze streep is niet van mij.Ik ben wat verder in de bocht gaan liggen :-P
En ik reed in groep B, want SPA was voor mij de eerste keer.
Het is wel een prachtige baan en na 5 droge rondes had ik een 2:55 min op de klok staan.
Gefilmd door een maatje van me.
Bij 18:50 min stap ik af

Het lijkt op gebrek aan grip, met wat voor banden rij je?
Afgelopen zaterdag voor mij de eerste ZAC race met de reserve 675 omdat mijn eigen motor nog steeds uit elkaar ligt. Je merkt wel dat het standaard blok wat topsnelheid mist tov de japanners. Toch nog een 3e plaats achter twee rijders uit de OW supercup 600.
 
Het lijkt op gebrek aan grip, met wat voor banden rij je?
Afgelopen zaterdag voor mij de eerste ZAC race met de reserve 675 omdat mijn eigen motor nog steeds uit elkaar ligt. Je merkt wel dat het standaard blok wat topsnelheid mist tov de japanners. Toch nog een 3e plaats achter twee rijders uit de OW supercup 600.
Gebrek aan grip, ja. Het was waarschijnlijk 4 graden, toen. De maximale dagtemperatuur was 6 graden, laat in de middag pas. Zelfs Troy Corser is er die dag twee keer (!) afgestapt. Omstandigheden waren behoorlijk tricky, kortom...

Zelf nog een aantal 49'ers gereden, maar ook een paar keer bijna over het voorwiel eraf gegaan. Dat was het hoofdprobleem: de voorband warmhouden. Ik heb nog een droge sessie mijn regenband voor laten zitten, die houdt je nog wel warm. Al slijt 'ie dan wel wat meer...

Vandaar dat er ook veel in Les Combes afgegaan zijn; op het rechte stuk naar boven koelde de voorband enorm af...
 
zo eerste dag met de '13 daisy zit er op.

wel gezeik met geluid gehad dus maar 1 sessie vrij gereden de rest les gegeven bij racecracks.
denk dat er toch maar een grote lange schoorsteen op moet komen...
abs is ook nog wel erg wennen weet nog niet of ik die er op laat zitten.


13116286_562916837201629_8115858072501795201_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijne staat er zo bij
Moet nog 2k blanke lak overheen, en de tank moet nog gespoten worden.
Morgen even de Bazzaz unit aansluiten en de spanningsregelaar naar het zitje verhuizen

[afbeelding]


ps: APE nokkenaskettingspanner is voor model 2006-2008, zwart van kleur, zou er graag 25,- voor willen hebben :)

Zie pb, heb interesse in de nokkenaskettingspanner
 
Hey,
Zal me hier ook even voorstellen.
Mirco
24 jaar
Afkomstig van België

Specs van de motor
Bj 2007
K&N luchtfilter
Lazer demper
Uitlaat herlast langs de zijkant
Kat verwijderd
Kitkleppen
Krukas en drijfstangen laten balanceren
Tuneboy
Wilbers cartridges
Ohlins Ttx shock
Motomaster remschijven voor en achter
Starlane laptimer
Nokkenastiming veranderd
Nokkenassen van nieuw model R

Zit nu op een 128 pk en rijdt super

30szplh.jpg


dpjs40.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan