Hulp bij uitbouwen Spyball Yamaha Thunderace

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dommeltje

Rookie
4 mei 2016
4
0
Almere
Goedemorgen,

Zoals ik weet zijn er meerdere topics over het Spyball alarm systeem.

Graag kom ik met iemand in contact uit de regio van Almere die zin heeft om dit nutteloze systeem uit mijn bike te slopen.

Ik heb de motor (Yamaha Thunderace) vorige maand weg gezet waarna de accu is leeg gelopen, sindsdien krijg ik hem niet meer van het alarm af. Accu zit nu vol, maar Spyball geeft geen kick, ook de AB werkt niet. Heb van alles geprobeerd van het sychroniseren van de AB en het vervangen van de batterij.

Heb sinds vanmiddag het kastje van Spyball uit de motor gehaald, na het openschroeven bleek dat er overal aanslag zit en corrosie van de vocht. Dus ik denk dat dit kastje zijn mooiste jaren heeft gehad.

Dus mocht er iemand tegen vergoeding zin hebben, graag. Gouden tips zijn ook welkom, heb wel een schema online gevonden maar ik weet niet of het alleen de draadjes volgen is en weer aan elkaar knopen?

Met vriendelijke groet,

Dominic
 
Gewoon alles eruit trekken wat niet origineel lijkt. Uurtje werk.

Iemand die een motor kan jatten heeft echt geen hulp nodig bij het verwijderen van een alarm.
 
Ow wow, super bedankt iedereen voor de snelle reply's! Inderdaad terecht @Zot, zal je een PB doen. Dat YouTube filmpje ken ik al, Haha. Zal zo even de bankschroef naar voren halen 😂

Iedereen alvast bedankt voor alle hulp!
 
Laatst bewerkt:
Net iemand van snelmotoren.nl gesproken, deze kan hem eruit slopen voor weinig. Zal hier op korte termijn een afspraak maken. Hier mag dus een slotje op, nogmaals iedereen super bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan