Betaalbaar onderhoud gezocht (regio Utrecht)

NoemMeWouter

Rookie
25 feb 2016
6
0
Beste motorliefhebbers,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Yamaha R1 2005.
Het basale onderhoud kan ik zelf en is gedaan, echter zijn mijn gaskabel en rechter voorvorkkeerring aan vervanging toe (lek).

Alle onderdelen zijn besteld en aanwezig (olie, keerringen, gaskabel)

Mijn vraag is of iemand een betaalbare motorzaak kent of handige klusser die dit kan doen!
Beplating is gedemonteerd.

Zie jullie tips graag tegemoet!
0681474887 voor als u een handige klusser kent die graag wat bijverdiend!

Dank,

Wouter
 
Hoi Wouter,
Of een motorzaak betaalbaar is hangt natuurlijk ook af van wat er gedaan moet worden.
Het meenemen van eigen onderdelen word daar doorgaans niet geaccepteerd, ook vanwege garantie kunnen en willen geven op het geheel van afgeleverd werk ( denk aan slechte/minder goede kwaliteit voorvork keerringen) .

Als je zelf gewend ben onderhoud te doen zou het een idee zijn de voorvorkpoten te demonteren en die ter reparatie aan te bieden.
voor de gaskabel zou je de motor weg moeten brengen, maar dat lijkt me juist iets wat een kwestie is van 1 op 1 vervangen.

mocht je uitkomen bij een klusser, vraag dan even door of diegene weet en snapt wat een USD voorvork is , anders kan je het straks alsnog zelf doen of wegbrengen ;)
 
Beste motorliefhebbers,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Yamaha R1 2005.
Het basale onderhoud kan ik zelf en is gedaan, echter zijn mijn gaskabel en rechter voorvorkkeerring aan vervanging toe (lek).

Alle onderdelen zijn besteld en aanwezig (olie, keerringen, gaskabel)

Mijn vraag is of iemand een betaalbare motorzaak kent of handige klusser die dit kan doen!
Beplating is gedemonteerd.

Zie jullie tips graag tegemoet!
0681474887 voor als u een handige klusser kent die graag wat bijverdiend!

Dank,

Wouter

Als je hem naar een motorzaak wil brengen waarom bestel je dan al onderdelen :?

Betrouwbare betaalbare zaak: www.snelmotoren.nl
 
Een goede motorzaak is Motofit in Veenendaal, in overleg mag je de meest tijdrovende klussen zelf doen. Dat scheelt ook geld. Ik ga al jaren naar ze toe, goede service.

www.motofit.nl
 
Hoi Wouter,
Of een motorzaak betaalbaar is hangt natuurlijk ook af van wat er gedaan moet worden.
Het meenemen van eigen onderdelen word daar doorgaans niet geaccepteerd, ook vanwege garantie kunnen en willen geven op het geheel van afgeleverd werk ( denk aan slechte/minder goede kwaliteit voorvork keerringen) .

Als je zelf gewend ben onderhoud te doen zou het een idee zijn de voorvorkpoten te demonteren en die ter reparatie aan te bieden.
voor de gaskabel zou je de motor weg moeten brengen, maar dat lijkt me juist iets wat een kwestie is van 1 op 1 vervangen.

mocht je uitkomen bij een klusser, vraag dan even door of diegene weet en snapt wat een USD voorvork is , anders kan je het straks alsnog zelf doen of wegbrengen ;)

Ik weet wat een U(p)S(ide)D(own) voorvork is, maar dat is geen garantie dat ik hem ook probleemloos weer in elkaar zet _O-

Serieus: De meeste zaken zullen het niet echt prijs stellen als je eigen onderdelen meeneemt, maar van te voren even contact opnemen wil misschien al helpen...Heb ik één keer gedaan toen mijn vrouw stiekem Hel remleidingen voor me besteld had. Kwam met geen mogelijkheid bij de aansluiting van de achterrem (Japanners zijn meesters in tetris) en na uitleg was de door mij gebelde garagist bereid om voor een zeer schappelijke prijs de boel te monteren. Ook heeft hij de voorremmen nog nagelopen en de hele boel voorzien van nieuwe remvloeistof :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan