CBR1000RR '04 optische revisie

CrackeRR

MF veteraan
11 nov 2014
1.236
0
omg. Helmond
Hallo allen,

Ik ben een maand geleden geslaagd voor mijn rijbewijs en heb meteen onderstaande motor gehaald
full

Na een paar mooie zonnige weekenden heb ik besloten te motor uit elkaar te halen om veel delen te laten poedercoaten/anodiseren etc.
Omdat ik ook het frame blauw wil laten poedercoaten moet de motor dus helemaal uit elkaar en daar ben ik vorige week dus mee begonnen:
full

full

full


Ik zal de komende dagen wat meer toevoegen als ik wat meer tijd heb en jullie daarna op de hoogte houden van het project. Zaak is nu zsm het frame en de wielen gereed te maken voor het poedercoaten..

tips/reacties zijn natuurlijk altijd welkom!
 
Rustig (qua verbouwingen).
16 juni voor het eerst op het circuit en als hij heel mee naar huis gaat nieuwe kuipset. Heb me voorgenomen om dit jaar meer te rijden en minder te sleutelen.

Volgende week zit ik in Japan voor het werk en ik hoop daar wat leuks te scoren (als ik vrije tijd heb tenminste)...
 
Zow! ff 33 pagina's terug gekeken dus ik ben weer helemaal bij. :+
Heel gaaf projekt en wat een vakwerk allemaal. :}
RESPEKT! :Y
Hopelijk ga je binnenkort eens doen wat je met een motor moet doen en das ff lekker knalluhhhh! :] :] :] (wel nog ff op de rollenbank dan he!)


Hopelijk vind je in Japan idd een mooi kuipsetje. *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag na een jaar eindelijk weer eens iets aan de motor gedaan: een SP quickshifter,launchcontrol en pit lane limiter gemonteerd.

Net testrit gemaakt: heerlijk! Het geluid dat de motor maakt als de launchcontrol geactiveerd is pfff...geweldig!

Zal binnenkort wel een film uploaden...
 
Vandaag na een jaar eindelijk weer eens iets aan de motor gedaan: een SP quickshifter,launchcontrol en pit lane limiter gemonteerd.

Net testrit gemaakt: heerlijk! Het geluid dat de motor maakt als de launchcontrol geactiveerd is pfff...geweldig!

Zal binnenkort wel een film uploaden...

Is die pitlane limiter voor als je door de McDrive rijdt? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan