Racen/vrij rijden op een ZX-10R!

Hier is de 10 ook eindelijk klaar voor het nieuwe seizoen *O*

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


Het groen en de letters zijn gewrapt door Berg Disign *D .
 
Voorlopig heb ik nog geen circuitdagen gepland, maar ik hoop dat ik desalnietemin toch welkom ben :). Het liefst koop ik een circuitmotor. Mocht dit niet lukken binnen afzienbare tijd ga ik een of meerdere keren het circuit op met de ZX10R (ook geen straf). In 2013 en 2014 heb ik een aantal circuitdagen gedaan met een Honda CBR600F2. Mijn snelste tijd met de Honda was 2.05 (Assen) en ik wil dit jaar mijn pr aanscherpen.

full

full



Met o.a. de volgende extra's:
- Braking 320mm remschijven
- Brembo P4 CNC remklauwen
- Brembo RCS rempomp
- Brembo RCS mechanische koppelingshouder
- Evotech valdoppen
- Gilles rearset
- Gilles Bobbins
- Gilles chain adjusters
- HM PLUS quickshifter
- Hyperpro veren voor + achter
- Hyperpro stuurdemper
- Verhoogde clip-ons van LSL
- Marchesini forged aluminium velgen
- Pajic uitlaatsysteem + een demper van Leovince
- Stalen remleiding van Hel
- Stompgrip
- Ongeveer 182 pk op het achterwiel
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie allemaal nog je dynamo in de 10? Ik ben bang dat mijne het begeven heeft. En omdat het toch een circuit fiets is, die regelmatig aan de druppel hangt, acht ik een dynamo niet nodig?:)
 
Bedankt!
Aanstande vrijdag staat de eerste dag van dit jaar gepland op Zolder *D .
Jij al dagen gepland staan?

Ik rijd a.s. Vrijdag zolder, week erna 2 dagen ecuyers. Pak in juni denk ik nog dag assen en dag zolder mee. In juli 2 dagen assen achter elkaar en in augustus 2 dagen mettet. Denk dat er nog wel wat bij komt
 
Hebben jullie allemaal nog je dynamo in de 10? Ik ben bang dat mijne het begeven heeft. En omdat het toch een circuit fiets is, die regelmatig aan de druppel hangt, acht ik een dynamo niet nodig?:)

opzich kan hij eruit, maar houd rekening mee dat je ook zou moeten opladen tijdens circuitdag (ligt aan de grote van je accu uiteraard)
 
opzich kan hij eruit, maar houd rekening mee dat je ook zou moeten opladen tijdens circuitdag (ligt aan de grote van je accu uiteraard)

Er ligt nu een yuasa 12b-bs accu in. Denk erover een reserve/nieuwe te kopen. Nog tips voor een accu, die een beetje tegen een stootje kan? Ik gebruik een druppellader van de Lidl.
 
Ksst oma :+

Ook hier maar is wat posten , ik heb de afgelopen 2 jaar ook al wat daagjes met de 10 gereden :]

Dit jaar heb ik circuitkuipen gekocht , zijn er nog bepaalde zaken waar ik op moet letten bij het monteren daarvan :9 ze zijn 2e hands dus gaten zitten eral in ... om te monteren dan :+ het gaat om de eerste model zx10r (2004)


med.jpg
 
Er ligt nu een yuasa 12b-bs accu in. Denk erover een reserve/nieuwe te kopen. Nog tips voor een accu, die een beetje tegen een stootje kan? Ik gebruik een druppellader van de Lidl.

Heb toevalig afgelopen weekend een 12b-bs accu moeten kopen op circuit voor mijn zx-6r. Maar daar hoord een 9 in te zitten. Je mag die wel voor een zachte prijs van me over nemen :+ ;)
 
Ksst oma :+

Ook hier maar is wat posten , ik heb de afgelopen 2 jaar ook al wat daagjes met de 10 gereden :]

Dit jaar heb ik circuitkuipen gekocht , zijn er nog bepaalde zaken waar ik op moet letten bij het monteren daarvan :9 ze zijn 2e hands dus gaten zitten eral in ... om te monteren dan :+ het gaat om de eerste model zx10r (2004)


[afbeelding]

Goed vastzetten 8-)
 
Ben opzoek naar remblok geleidepinnen voor de 10. Iemand een setje borgbare remblokpinnen over? En willing to sell? :D |Dan ontvang ik graag een pm !
 
Ben opzoek naar remblok geleidepinnen voor de 10. Iemand een setje borgbare remblokpinnen over? En willing to sell? :D |Dan ontvang ik graag een pm !

Niet verplicht he!
Slechts geadviseerd.
Ben je er 13 mei ook al bij in de box of kom je 14 bij de race.
 
Die was te makkelijk :')

Sorry :+ .
Het meeste moet je letten op een goed sluitende voorkant en zijkuipen voor het geval de wind er onder komt en je halve kuip sloopt, zoals bij mijn Pani 1199R race maatje....
Goed bekijken waar je de snelsluiters gaat monteren en waar gewone boutjes.
Zitje/kontje met boutjes en een beetje locktite aangezien mijn hele zitje eens is losgetrild op Spa :X .
Ik kon wel makkelijk van de ene kant naar de andere bewegen toen.....hele zitje ging nl mee :$
 
Laatst bewerkt:
Niet verplicht he!
Slechts geadviseerd.
Ben je er 13 mei ook al bij in de box of kom je 14 bij de race.

Klopt, klopt! Maar better safe than sorry. De boel was een beetje los getrild afgelopen 30 april.

Ik ben er helaas pas op de racedag bij. 13 mei is helaas financieel niet gelukt. Je kent het wel, nieuw huisje, meubels en vriendin....

Kom de motor misschien vrijdag al brengen! Hoelaat zijn jullie uit de veren zaterdag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan