Jonathan Rea topic

Ik vind het contrast met Sykes wel altijd grappig om te zien, Sykes is aan te zien dat ie heel erg zijn best doet, ellebogen daar buiten, ver naast de fiets hangen en hard aan het werk. Daarachter rijdt dan Rea alsof hij een zondags toerritje aan het doen is, om 'm er uiteindelijk toch langs te prutsen.

Rea is altijd zo lekker down to earth (Mede ook door zijn lengte :) )
Maar weet ook goed het publiek te vermaken en dat kan ik erg waarderen. Nog maar even de archieven erbij gehaald: Nurburgring, 06 September 2009 na weer een zwaar bevochten overwinning op de Honda:

nurbergring%20060909%20deel%202%20013_zpsgzt2k0zr.jpg


:}
 
Hoe Rea nu al op meerdere circuits zijn overwinningen innig en uitgebreid viert met het publiek, vind ik heel tof. Dat zie je niet vaak bij andere coureurs, zowel in SBK als MotoGP!
 
Hoe Rea nu al op meerdere circuits zijn overwinningen innig en uitgebreid viert met het publiek, vind ik heel tof. Dat zie je niet vaak bij andere coureurs, zowel in SBK als MotoGP!

Precies en bij hem is het plezier er vanaf te zien en is het beslist geen toneelstukje.
 
Hoe Rea nu al op meerdere circuits zijn overwinningen innig en uitgebreid viert met het publiek, vind ik heel tof. Dat zie je niet vaak bij andere coureurs, zowel in SBK als MotoGP!

:^ Heel leuk om te zien dat hij daar de tijd voor neemt! :Y
 
Jaren lang reageert hier niemand. Rea wordt kampioen en is bijna de aanleiding van een naderende scheiding :X _O-
 
Laatst bewerkt:
Jaren lang reageert hier niemand. Rea wordt kampioen en is bijna de aanleiding van een naderende scheiding :X

Persoonlijk denk ik dat het SBK aardig aan populariteit gewonnen heeft de laatste 2 seizoenen..
En mr Rea natuurlijk ook !! Dat het een talent was wisten er al velen maar nu hij op de juiste fiets zit is hij haast niet te verslaan :}
 
Sinds Rea op de kawa zit wint hij bijna alle races,dat ,beste coureur op beste fiets,zal nu wel voort duren.

Sounds like Lorenzo. En daar kun je wel van genieten volgens eigen zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Sounds like Lorenzo. En daar kun je wel van genieten volgens eigen zeggen.
Rea vecht zich meer door het veld. Bouwt zijn races op. Lorenzo rijdt vanaf de start weg en de rest ziet hem pas bij het podium. Toch een verschil. Bovendien vind ik Rea veeeeeeeel sympathieker :Y
 
Rea vecht zich meer door het veld. Bouwt zijn races op. Lorenzo rijdt vanaf de start weg en de rest ziet hem pas bij het podium. Toch een verschil. Bovendien vind ik Rea veeeeeeeel sympathieker :Y

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan