Keyless motor

SchuiverGalore

MF veteraan
Donateur
16 mei 2014
1.092
581
Utrecht
Heeft iemand ervaring met een keyless systeem op de motor te zetten?

Ik heb net even gegoogled en kwam wat chinees spul tegen, maar de vraag is of het werkt.

Mening/ervaringen/input?
 
Nee, maar waarom zou je dat willen?

Zeker met Chinese zooi zou ik bang zijn dat door omgevingsstraling het ding niet meer te starten is en je mag gaan duwen om hem uit de stralingszone te krijgen.

Zelf al eens gehad met een auto, die dicht bij de zender van een politiebureau stond en met een maatje die zijn motor niet van de startonderbreker af kreeg door de sensoren langs een circuit.
 
heb het standaard in de auto zitten (toyota), ideaal :). De auto biedt een workaround als de batterij van de sleutel batterij leeg is. Dit kwam pas op jr 5 voor, en verder geen storingen gehad.
Zelfbouw kan vast wel, maar wat is de toegevoegde waarde? Ik zie vooral nog meer kans dat je opstapt, en weg wilt rijden zonder je schijfremslot los te maken :+
 
Ja, het kan. Je bent niet de eerste, een half jaar terug heeft er ook al iemand een topic over gestart. Die Chinese setjes zijn prima. Je moet even kijken welke aansluitingen je wil hebben en of je een een, of tweeknopsbediening wil.
Ben je eindelijk van die lelijke sleutel en bijbehorende krassen in je kroonplaat af.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon deze:
toggleswitch.jpg


:+
 
Nee, maar waarom zou je dat willen?

Zeker met Chinese zooi zou ik bang zijn dat door omgevingsstraling het ding niet meer te starten is en je mag gaan duwen om hem uit de stralingszone te krijgen.

Zelf al eens gehad met een auto, die dicht bij de zender van een politiebureau stond en met een maatje die zijn motor niet van de startonderbreker af kreeg door de sensoren langs een circuit.

Toffe gadgets voegen minstens 20pk toe :')
Liefst zou ik ook nog op afstand starten.(Kan dat?)


Ik heb gewoon deze:
[afbeelding]

:+

Zoeits wil ik in mijn MX5 en dan alleen de deur op slot.


Ik ga eens informeren wat het zou kosten om dergelijks erin te laten proppen.
Thanks!
 
Nee, maar waarom zou je dat willen?

Zeker met Chinese zooi zou ik bang zijn dat door omgevingsstraling het ding niet meer te starten is en je mag gaan duwen om hem uit de stralingszone te krijgen.

Zelf al eens gehad met een auto, die dicht bij de zender van een politiebureau stond en met een maatje die zijn motor niet van de startonderbreker af kreeg door de sensoren langs een circuit.

De zender/ontvanger van een keyless systeem is wat krachtiger dan een AB... In de otoo geeft ie bij mij netjes een melding als de batterij bijna leeg is, stop je er een nieuwe in van €2. Sensoren op de deurgreep om te openen sluiten, ik wil niet meer zonder...

Leg de ontvanger van het systeem onder het zadel trouwens, daar zit ie ook bij andere motorfietsen met keyless systemen. Zal wel wat beter werken omdat je daar op zit...
 
op afstand starten kan ook, er bestaan van die alarmsystemen voor auto's en motoren die dat ondersteunen. Had eens een oud collega die dat op zijn auto had laten inbouwen. vanaf kantoor 50m verder, met zicht op de parkeerplaats en auto, druk op de knop en dat ding ging aan :). Geen idee wat je daaraan hebt, maar het kon :+
 
Echt elke post van jou is zuur.

Ik voel medelijden met je, wellicht dat je ooit nog gelukkig kan worden.
Je vroeg naar meningen en die krijg je.
Maar ik zal het even veranderen:
Ik gebruik deze fenomenale techniek uit China al jaren, en het systeem heeft zich meer dan bewezen: ik krijg veel bewondering op fora en terrassen, en heb elke dag een andere date.
Ik ben helemaal gelukkig dankzij keyless. *O* *O* *O* :W
 
Je vroeg naar meningen en die krijg je.
Maar ik zal het even veranderen:
Ik gebruik deze fenomenale techniek uit China al jaren, en het systeem heeft zich meer dan bewezen: ik krijg veel bewondering op fora en terrassen, en heb elke dag een andere date.
Ik ben helemaal gelukkig dankzij keyless. *O* *O* *O* :W
Elke dag een andere date :}

Heb je ook een linkie van het Chinese spul dat je gebruikt ? O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan