De Zeelandiarun

Heb het nog een paar keer nagelezen maar er zitten idd geen foto's tussen :/
 
full
 
full

full

full


Zoekplaatje (lastig hoor, je moet eigenlijk weten waar ik sta)
full


Nog een bekende, hier deed hij het nog (later ook weer hoor) :+
full
 
Laatst bewerkt:
Hey allen, ben ook weer eens present ...

@Dropje73: Inderdaad leuk je eindelijk eens "live" ontmoet te hebben!!
@Zeepok: Ook jou zien was weer veuls te lang geleden!

Dagje zijspannen is me weer enorm goed bevallen ... moet ik eigenlijk vaker doen hahaha!
 
Was toch weer leuk, de 30ste editie van de Zeelandia Run.

Wel lullig dat mijn span stil viel. Door een lullig steentje tussen de collector van de uitlaat en het koppelingshevel op de versnellingsbak bleef de koppeling "los" staan en konden we niet verder. De aanwezige ANWB wegenwacht man was meteen ter plaatse en binnen 30 seconden was het euvel gevonden, en ook opgelost. We konden weer snel aansluiten bij de stoet.

Je kunt dan heel goed het verschil merken. We startten met nummer 15, dus vrij ver vooraan in de stoet. Daar rijdt het een stuk relaxter dan helemaal achteraan. Achteraan sta je gewoon vaker helemaal stil waarna er weer even doorgereden wordt.

Al met al, weer een prima dag gehad.
 
Die is me wel opgevallen ja. Hij stonk nogal, die russenbak bedoel ik, niet de berijder. De andere russenbak is van Ferry Paalvast. en die komt al jaren, en deze had ik nog nooit gezien.

Hij vertelde dat die van een maatje van hem is.
 
'Wie gaan er van hier naar de 29ste Zeelandiarun 09-05-2015?' > 'De Zeelandiarun'
 
Die is me wel opgevallen ja. Hij stonk nogal, die russenbak bedoel ik, niet de berijder. De andere russenbak is van Ferry Paalvast. en die komt al jaren, en deze had ik nog nooit gezien.

Was die Ferry stil gevallen in M'burg?

Weet je d'n Braojur zijn echte naam? Kan hem anders wel even geven in een pb.
 
Was die Ferry stil gevallen in M'burg?

Weet je d'n Braojur zijn echte naam? Kan hem anders wel even geven in een pb.

Echte naam staat toch in z'n profiel? Als het z'n echte naam is dan. In ieder geval kwam ik zijn naam niet tegen in het boekje. En wie er onderweg stilvalt krijg ik maar zelden iets van mee. Hooguit toen het span met mijn broer erin ooit eens de sloot in reed. Zo'n 6 of 7 jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan