Stuur klemmen dichter bij elkaar zetten

speakershock

Rookie
29 jan 2016
7
0
Oss
Hallo allen,

Ik heb pas een gpz900r gekocht en kon een leuk tracker stuur bemachtigen. Nu wou ik het stuur monteren en komen de originele klemmen natuurlijk precies bij de bochten van het stuur te zitten.

Zijn er manieren, zonder een paar extra gaten in het kroonplaat te moeten boren om de klemmen dichter bij elkaar te zetten? Bijvoorbeeld klemmen die niet helemaal recht zijn maar een offset hebben van zeg een halve centimeter? Of zijn er hobbyisten die zelf iets hebben gefabriceerd? Ik zal hopelijk niet de eerste zijn met dit probleem.

Mvg en alvast bedankt voor de eventuele reacties!
 
Ik ken de kroonplaat van een gpz900r niet, maar als er genoeg "vlees" is zou je mijns inziens toch een paar extra gaten moeten kunnen boren. Anders een soort van subframe op de originele gaten vastbouten en stuur op het subframe bevestigen? Lijkt me niet de meest mooie oplossing, ik zou dan eerder voor een ander stuur kijken.
 
En als je nou het stuur verbreed door in het midden een stukje buis er tussen te zetten? Dat zou ik doen denk ik.

Heb ik bij mijn vorige motor gedaan,ik wilde een stuur gebruiken die eigenlijk te smal was voor de stuurklemmen.Gewoon middendoor zagen,pasbus maken en voor de zekerheid borgen met een verzonken bout.
Heb er duizenden km's mee gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan