Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Klinkt als Jürgen K. Ook typisch voor hem om niet te wachten als je een rondje met zn 2en gaat doen. Is instructeur bij diverse duitse race-dingetjes. Ergens in de 50.

Wie het ook was..... Het was geweldig om hem te zien rijden. Iemand hier nog bekend met ene Fabian. Zat vroeger op,MF. Heb een paar keer toertochtjes met hem gerden. Is ook een paar jaar marshall op de ring geweest. Die kon,ook aardig sturen :Y
 
zo ook weer eens hier posten


heb 4 jaar niet gereden op de ring, gister eindelijk weer eens geprobeerd en het ging als vanouds. :]

nieuwe asfalt is :} heerlijk 1.5 rondje kunnen doen :]

en een lege baan op rijden is heerlijk als je vrijwel direkt aan de poort staat *O*

:P
 
Sinds 5 jaar of zo (?) afgelopen weekend weer eens naar de Eifel geweest. Vrijdagavond was de Ring niet lang open, maar toch een paar rondjes kunnen doen (blauwe R6 uit 2001, eigen motor is verkocht).

Vooral het 1e rondje was memorabel: heel weinig verkeer dus mooi kunnen concentreren op rijden :} Sowieso was het vrijdags niet druk bij de Ring.

Opvallend rustig overigens in de Eifel overigens. Misschien had het te maken met vakantie/de weersvoorspelling/het feit dat de Ring maar 2 avondjes open was van vrijdag t/m zaterdag, maar ook dat was super.

Op zondagochtend nog een heel stuk achter 3 locals aangereden die de wegen als hun broekzak kenden, erg goed vermaakt.
 
Zaterdag niet open gegaan, veel olie op de baan, maar zondag tussen de gebruikelijke sluitingen door, :]

full
 
Volgende week drie daagjes naar de Eifel, waarschijnlijk woensdagochtend rijden op de nordschleife. Misschien dat ik nog iemand tegen kom van hier?
 
toch veel leuker om gewoon je eigen beelden te maken?


beetje jammer dat het weer ineens zo om is geslagen naar siberische temperaturen..
heb nog 2 rondjes op m'n kaart staan :(

Nee dat vind ik niet leuker.
er staan honderdduizenden fimpjes op en het meerendeel is allemaal van hetzelfde. Allemaal doorsnee rijders. Die paar "exoten" vind ik het mooist om te zien.
 
Laatst bewerkt:
Ga morgen weer eens kijken. gezin mee, paar uur kijken, rodelen en een goede schitzel eten. Hopelijk is de touristentrecke open want er is ook een langstreckenrace. Ga er vanuit dat die alleen op het "kleine". Circuit is.
 
toch veel leuker om gewoon je eigen beelden te maken?


beetje jammer dat het weer ineens zo om is geslagen naar siberische temperaturen..
heb nog 2 rondjes op m'n kaart staan :(

Same here, 2x Eiffel geweest, 1x was het 24uurs race. Maand later speciaal om te Ringen....regen, regen, drooog, kaartjees gekocht....ongeluk, vuurbal. dicht..volgende dag regen B|
 
Heb er veel gereden met mijn auto. Mooie ervaring dat terwijl ik redelijk op mijn limiet zit te knallen een GSXR 1000 met Nederlands kenteken naast me komt rijden duimpje omhoog doet en even een wheelie neerzet waar je stalen skippyballen voor nodig hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan