Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Heeft er iemand nog zo'n "handvat" liggen die achter het zadel zit.
Ik heb nu een rekje er op, maar dat vind ik niet mooi.

Zal binnenkort even een foto posten van m'n NTV, maar dan moet ik eerst de defiduc uitlaat er onder hangen...
 
Heeft er iemand nog zo'n "handvat" liggen die achter het zadel zit.
Ik heb nu een rekje er op, maar dat vind ik niet mooi.

Zal binnenkort even een foto posten van m'n NTV, maar dan moet ik eerst de defiduc uitlaat er onder hangen...

Die wilde ik net gaan weggooien!
 
20160521_200827_zpsvqgvztyj.jpg


Zo die zit als een huis :)
 
Dan zou ik 12 juni willen voorstellen. Dan kan ik pas weer op zondag.


Dat weekeind zou ik kunnen ( heb dan geen meiden over de vloer ).
Lijkt me leuk om eens wat Hawk en NTV leden te ontmoeten.
Een aantal heb ik al eens gesproken ( ik denk alle Dennissen hier _O- )

Oh en mocht iemand nog iemand kennen die een hele knappe NTV zoekt met originele kilometers? Die van mij is te koop.
 
Over opa's gesproken, als ik met lage snelheid over klinkers rij, hoor ik een soort getik, mechanisch rammeltje van rond het blok komen. Is dit een bekend kwaaltje? Hij heeft ca. 78.000 gelopen volgens de teller.

Hij loopt in principe soepel genoeg verder, alleen is hij wel eens uit de 2e versnelling geschoten bij hard optrekken maar dat schijnt bij de versnellingsbak te horen, tevens het lastig in de vrij krijgen en af en toe mis schakelen van 1 -> 2 dat hij in de vrij belandt.

Voor de rest prima beestje zo lang je niet al te veel snelwegkilometers moet.
 
Over opa's gesproken, als ik met lage snelheid over klinkers rij, hoor ik een soort getik, mechanisch rammeltje van rond het blok komen. Is dit een bekend kwaaltje? Hij heeft ca. 78.000 gelopen volgens de teller.

Hij loopt in principe soepel genoeg verder, alleen is hij wel eens uit de 2e versnelling geschoten bij hard optrekken maar dat schijnt bij de versnellingsbak te horen, tevens het lastig in de vrij krijgen en af en toe mis schakelen van 1 -> 2 dat hij in de vrij belandt.

Voor de rest prima beestje zo lang je niet al te veel snelwegkilometers moet.

Als je rijdt zoals de foto het laat zien denk ik dat de cardan een beetje onder druk komt te staan. De hoek is nu scherper op de kruiskoppeling. Kan zomaar het rammelen verklaren.
 
Ik rij hem zoals ik hem overgenomen heb :)
Denk je dat dit kwaad kan?


Hele dikke motor zo!
De hoek is inderdaad scherper, en of dat kwaad kan weet ik ook niet.
De "marge" is nu nog maar 1,5cm ipv 3 op de koppeling.

Ik ga de gok wel nemen.
 
Ik denk niet dat je onbeperkt de hoek kan aanpassen. De kruiskoppeling is daar niet op gebouwd. Kan het kwaad? In het ergste geval breekt je kruiskoppeling. Die kun je zo vervangen.

Ik zou ook het risico nemen bij deze fietsen. Is gewoon veel te leuk om te doen!
 
Lijkt me niet dat het in het blok hoort dat uit de versnelling springen..de mijne krijg ik soms ook moeilijk in z'n vrij maar die is al ver boven de ton en heeft zwaar leven gehad..vrijlampje doet het meestal ook niet..maar ach mag van mij ;)
Eea zou misschien wel met de scherpere hoek te maken kunnen hebben...maar ach ziet er wel ruig uit..mooi ook dat zichtbare frame onder zadel...wil ik ook nog eens fabrieken :}
 
Ik heb net mijn neutraal switch vervangen en sindsdien is 't makkelijker om 'm in de neutraal te krijgen. Geen idee of dit ook echt zo is, maar 't voelt makkelijker om te doen.
 
Denk je niet dat de rij-eigenschappen totaal veranderd zijn, en dat de politie moeilijk gaat doen over je typegoedkeuring als ze je met die NTV zien rijden?

Het is toch nog steeds type NTV? Alleen wat hoger op de pootjes. Lijkt me niets met typegoedkeuring te maken hebben.

Wordt iets anders als je náást de rijbaan gaat rijden.....dan val je in hun ogen wel op :]
 
Welke bandjes hebben jullie op de ntv liggen ?
Zal met de tijd twee nieuwe slofjes moeten.
Rij er het hele jaar mee dus goede afwatering is belangrijk icm met goede grip.

Bt 45 misschien ?
 
Welke bandjes hebben jullie op de ntv liggen ?
Zal met de tijd twee nieuwe slofjes moeten.
Rij er het hele jaar mee dus goede afwatering is belangrijk icm met goede grip.

Bt 45 misschien ?

Altijd goed voor veel kilometers.
Heb er ook pirelli demons onder maar merk toch wat minder grip op nat wegdek. Pilot road is ook goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan