MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Van het weekend aangevraagd en zojuist de betaling gedaan, morgen de motor ophalen, dus binnenkort rijdt er in Twente een zwarte FZ1N rond met MF sticker om te spotten!

Edit: 5/4/2016
Kom net uit werk, en ligt er een envelop op de mat met de MF sticker! direct bevestigd op de motor!
mfsticker.jpg
 
Laatst bewerkt:
bevestigings email gehad gedateerd op 01-01-1970????? die kwam dus helemaal onder in de lijst te staan ...... :?

( nee dat ligt niet aan mijn pc meestal staat pc van de afzender op foute datum of virusje)


hopelijk nog op tijd betaald '(
 
Zou best weleens aan de storing hier van gisteravond kunnen liggen,pcx bestuurdert.Midden in de nacht kreeg ik ook rare meldingen,moest elke keer opnieuw inloggen en zo. :+
 
mail kwam gisteren inderdaad tegen middernacht aan.

misschien beter even checken of de MF-shop niet meer gekke mails heeft verstuurd?
 
Is het zo dat als ik het bestelformulier verzend, dat hij dan op die pagina blijft?

In dat geval, ssorry, heb twee-drie keer op bestellen lopen rammen, maar hoef maar 1x de geplaatste bestelling
 
grappig overal op het forum lees ik allemaal dat iedereen heir zich geweldig aan de regels houden en als iemand iets doet wat niet mag krijgt die gelijk gezeik maar iedereen wil wel zo stikker op het kenteken wat een aanpassing van de kenteken is en dus ook iegelijk niet mag
 
grappig overal op het forum lees ik allemaal dat iedereen heir zich geweldig aan de regels houden en als iemand iets doet wat niet mag krijgt die gelijk gezeik maar iedereen wil wel zo stikker op het kenteken wat een aanpassing van de kenteken is en dus ook iegelijk niet mag

Hier: JHFOERHQEPGK wat willekeurige hoofdletters en hier: >>>><<<!!!!???::"" wat leestekens.

Op Google is ook nog wel een spellingscontrole te vinden, gratis en voor niks !! *D


Bovendien heb ik het idee dat deze reply op een ander forum thuis hoort |(
 
grappig overal op het forum lees ik allemaal dat iedereen heir zich geweldig aan de regels houden en als iemand iets doet wat niet mag krijgt die gelijk gezeik maar iedereen wil wel zo stikker op het kenteken wat een aanpassing van de kenteken is en dus ook iegelijk niet mag


AMEN!!
 
Ik heb een email voor de betaling gekregen en netjes al op 29-06-2016 betaald, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen.

Kan dit kloppen of is het ergens fout gegaan?

Hoor graag.
 
grappig overal op het forum lees ik allemaal dat iedereen heir zich geweldig aan de regels houden en als iemand iets doet wat niet mag krijgt die gelijk gezeik maar iedereen wil wel zo stikker op het kenteken wat een aanpassing van de kenteken is en dus ook iegelijk niet mag
Wat zijn mensen toch hypocrieten... Oh wacht, dat is toch vrij normaal... :+
 
Enig idee hoe lang het afronden van een bestelling duurt, zoals al eerder aangegeven, ik heb de betaling op 29-06 gedaan, maar tot op heden nog niks vernomen, geen email, geen post, helemaal niks,
 
Heeft hij gedaan. Zoals wel vaker wel verstuurd maar nooit aangekomen...

Gaat vandaag of morgen opnieuw op de bus.

PS. Aankomende week ben ik niet in staat de stickers te doen, 1 of 2 augustus behandel ik ze weer!
 
Laatst bewerkt:
Duderuud net een 5-pack besteld maar is Paypal niet wat voor jou? Kost veel minder tijd en gehannes met rekeningnummers.
 
Mooie stickers!
Ik kreeg geen bevestiging van betaling of verzending o.i.d. dus ik wist niet zeker of het goed ging.
Heb ze toch mooi begin deze week gekregen!
Alleen die 2 puntjes van de lange sticker waren kl*te! :p

Is het normaal dat je dubbele krijgt?
Heb 1x lang, 1x kenteken besteld, heb nu 2 van ieder.

KM54FWS.jpg


sYSevja.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan