Andrea Iannone: Deel 1

Snap niet waarom Ducati een smaakmaker van Italiaanse makelij de deur uit doet. Voor een Dovi ga ik niet naar het stadion.
 
Ik denk dat Ducati een 2e rijder wil die Jlo niet het vuur aan de schenen legt,als dit zo is dan lijkt me dat een verkeerde beslissing.
 
Misschien iets te maken met transfer van Lorenzo naar Ducati?

Zou me niets verbazen.


Wat mij opviel vanmiddag was dat Iannone niet klapte toen Lorenzo de beker kreeg bij de prijs uitreiking, wat hij wel bij Marquez deed.

Ik denk ook dat Ducati niet zelf iemand gekozen heeft. Maar duidelijk heeft laten weten wie er van de Andrea's blijft de 2de rijder zal zijn. iets wat Iannone niet wil zijn. Dovi heeft eigenlijk geen andere keus.
 
Ik denk dat Ducati een 2e rijder wil die Jlo niet het vuur aan de schenen legt,als dit zo is dan lijkt me dat een verkeerde beslissing.

Wat dacht je van Casey .....m´n meissie zei nog van het verbaast me niks dat hij de begeleider wordt van Jorge .....zou zo maar eens kunnen want die kunnen aardig door één deur.
We gaan het zien. :+
 
Iannone is pro rossi.
Hij is vel.
En heeft schijt aan jl.
En dat bij mekaar word geen goed setje.
Dus wiebberen.
Zie het wel zitten hoor Iannone op de suzuki :Y
Zal wel ff wennen worden.
 
Iannone is pro rossi.
Hij is vel.
En heeft schijt aan jl.
En dat bij mekaar word geen goed setje.
Dus wiebberen.
Zie het wel zitten hoor Iannone op de suzuki :Y
Zal wel ff wennen worden.

Iemand een keuze geven,welke eigenlijk geen keuze is,is ook een vorm van wieberen.
Wat dat betreft is Iannone toch wel gewoon aan de kant gezet.

Net als de andere Andrea had hij eigenlijk geen keuze,Ducati zet vol in op Jlo met een Andrea als opvulling.
Daarbij is DeLineaal altijd erg content geweest met Dovi
 
Die Italianen ook met hun onmogelijke namen,starks maar eens proberen om Digideantonio fatsoenlijk te spellen,toch eentje van de nieuwe lichting.
 
denk eerder dat hij geen 2e viool wilde spelen. (Was uitleg op zijn eigen pagina)

Tja wat dacht je van een politiek correct antwoord, hij moest ook nog even een ander team scoren dat doe je meestal niet door eens even te vertellen wat je echt denkt.

In 99% van de gevallen werkt dit nou eenmaal zo en daarmee hou je ook nog eens alle deuren open voor later in je carrière.

Dat Lorenzo dit als eis neerlegt is natuurlijk helemaal niet vreemd, hij moest niet naar Ducati, ze willen hem graag en wie weet is Iannone wel in staat om van de Suzuki weer een winnende machine te maken dat zou pas echt mooi zijn.
 
Eerlijk gezegd denk ik dat het Lorenzo niet boeit wie zijn teammaat is,denk zelfs dat Iannone voor hem beter zou zijn,maar dat Digilineaal daar een grotere rol in heeft.
Hij heeft in het verleden vaker verklaard dat het voor de ontwikkeling van de Duc belangrijk was dat Dovi blijft(niet in de context met Lorenzo)
 
Moet zeggen dat ik in het begin van de wedstrijd erg verrast werd door Dovi. Maar Iannone liet wel weer even zien wie de keizer binnen het team is :Y
 
Toch wel weer erg mooi dat Iannone gewoon op circuit laat zien dat hij de snellere is van de twee. Houdt zn mond dicht over de gang van zaken, en doet gewoon keihard racen en een spreekwoordelijke middelvinger naar Ducati opsteken tijdens trainingen, quali en de race!

Respect!
 
Toch wel weer erg mooi dat Iannone gewoon op circuit laat zien dat hij de snellere is van de twee. Houdt zn mond dicht over de gang van zaken, en doet gewoon keihard racen en een spreekwoordelijke middelvinger naar Ducati opsteken tijdens trainingen, quali en de race!

Respect!

:^
 
Hij heeft in het verleden vaker verklaard dat het voor de ontwikkeling van de Duc belangrijk was dat Dovi blijft (niet in de context met Lorenzo)
Indertijd kreeg Dovi ook een flinke veer van Bridgestone dat hij zoveel feedback kon geven.
Alleen zien wij er niet van vandaag op morgen resultaat van. :+
 
Laatst bewerkt:
Wel, hij mag in Assen achteraan starten. Dit is zijn straf voor het onderuit kegelen van Lorrenzo. Dat wordt spektakel als ie weer naar voren banjerd. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan