Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Beste MFers,

Vandaag post gehad van het CJIB. Op 1 mei heb ik blijkbaar een overtreding begaan zonder te zijn staandegehouden.


OMSCHRIJVING OVERTREDING: Op een kruispunt geen voorrang verlenen aan bestuurders van rechts

LOCATIE: PARK FORUM BETREFT RONDGAANDE WEGEN

OPGELEGDE SANCTIE: €230,-

Ik snap hier helemaal niets van. Ik ben niet staandeghouden of niets. Ik weet wel dat ik op die dag een paar rondjes heb gemaakt. Maar ik weet zeker dat ik niemand heb gehinderd of geen voorrang heb verleend.

Wat moet ik nu aan met deze boete?

Komt deze boete jullie bekend voor als FLIGHT FORUM gangers?


Ik hoor graag van jullie!


Een circuitdagje is goedkoper en veel leuker :Y O-)
 
Laatst bewerkt:
Een circuitdag kost meer dan alleen de inschrijving. Knappe jongen wanneer je onder die €230 blijft: banden, benzine, met de aanhanger erheen, evt. een overnachting, etc etc.
 
Laatst bewerkt:
Een circuitdag kost meer dan alleen de inschrijving. Knappe jongen wanneer je onder die €230 blijft: banden, benzine, met de aanhanger erheen, evt. een overnachting, etc etc.

Kan wel prijziger zijn, maar bij een beetje circuit rijden er wel een stuk minder mensen in de weg dan op FF. Net een paar rondjes gereden maar 't was er vrij druk. Een vorige keer zelfs een paar gasten in een auto die rondjes aan het maken waren :z.
 
Een circuitdag kost meer dan alleen de inschrijving. Knappe jongen wanneer je onder die €230 blijft: banden, benzine, met de aanhanger erheen, evt. een overnachting, etc etc.

600 euro voor een dagje regen rijden op Spa pff genieten.. Ik ga wel weer naar Flight Forum GR
 
De politie is er tegenwoordig ook in een record tempo op het FF.

Nou dan heb ik het vandaag getroffen, van 14:00 tot 16:30 uur niets gezien, tussentijds circuit best-St oederode aangedaan. Soms zelfs eng rustig. En inderdaad, auto's geven zelf aan als je er langs kan maar dat kan ervaring zijn. Gewoon een mooie Top middag op FF. :]
 
Laatst bewerkt:
De politie is er tegenwoordig ook in een record tempo op het FF.


En zo hoort het ook het is pvd geen circuit hangplek :+ Ze krijgen teveel klachten binnen daarbij is elke dode/gewonde er ook eentje teveel.

Paar weken geleden op een mooie dag meen op een drukke zaterdag,reden er enkele zotten snoer hard tussen de auto's door.

Zulke lieden verpesten alles :r |(
 
De politie is er tegenwoordig ook in een record tempo op het FF.


Politie kan mijn record tempo toch niet bijbenen.

Zag laatst trouwens een vieze ouwe vent met een verrekijker naar motoren kijken, beetje gevalletje dit
593515.jpg


Beetje raar als je het mij vraagt
 
JA :Y rechts gaat voor ;)
Excuses voor mijn late reactie. Ik heb inmiddels meer informatie verkregen wat de agent heeft waargenomen.
Hij zag mij de bocht uitkomen bij de bocht met de bebossing. Toen ik de bocht uitkwam heeft er blijkbaar een auto voor me moeten uitwijken. Achter deze auto reed een agent in burger die dit zag en mij daarom deze bekeuring heeft gegeven.

Nu vind ik dit best raar omdat die constructie daar helemaal niet op een kruispunt of iets lijkt. Ik heb ook gekeken op google maps en zag dat er ritsborden zijn aangegeven na de bocht.

Kan ik me nog ergens mee verweren of wordt dit gewoon 230 aftikken?
 
Excuses voor mijn late reactie. Ik heb inmiddels meer informatie verkregen wat de agent heeft waargenomen.
Hij zag mij de bocht uitkomen bij de bocht met de bebossing. Toen ik de bocht uitkwam heeft er blijkbaar een auto voor me moeten uitwijken.
Hier geef jij zelf al aan dat jij die auto helemaal niet gezien hebt ;) Zo link is het daar dus het had ook mis kunnen gaan. ;)

Rij er zelf hoor enkel niet op drukke dagen zoals het weekend daar kan zijn en bij weinig verkeer.


Achter deze auto reed een agent in burger die dit zag en mij daarom deze bekeuring heeft gegeven.

Nu vind ik dit best raar omdat die constructie daar helemaal niet op een kruispunt of iets lijkt. Ik heb ook gekeken op google maps en zag dat er ritsborden zijn aangegeven na de bocht.

Kan ik me nog ergens mee verweren of wordt dit gewoon 230 aftikken?

Geen probleem.

Ze rijden er tegenwoordig ook in burger rond ;) En ja dat is gewoon aftikken alles is daar van rechts en wat die agent zegt wordt voor waar aangenomen.Zo gaat het helaas tenzij je getuigen hebt die in je voordeel kunnen zijn ? En dan nog zal de rechter een besluit nemen en vaak in het voordeel vd agent.
 
Laatst bewerkt:
Hier geef jij zelf al aan dat jij die auto helemaal niet gezien hebt ;) Zo link is het daar dus het had ook mis kunnen gaan. ;)

Rij er zelf hoor enkel niet op drukke dagen zoals het weekend daar kan zijn en bij weinig verkeer.Geen probleem.

Ze rijden er tegenwoordig ook in burger rond ;) En ja dat is gewoon aftikken alles is daar van rechts en wat die agent zegt wordt voor waar aangenomen.Zo gaat het helaas tenzij je getuigen hebt die in je voordeel kunnen zijn ? En dan nog zal de rechter een besluit nemen en vaak in het voordeel vd agent.

Helemaal niks aftikken....ik ben voor een andere zaak bij Justitie gegaan.
Toen ik de verklaring van de beambte kreeg heeft hij een grote fout gemaakt door te verweren dat het binnen de bebouwde kom was gebeurd terwijl mijn bekeuring buiten de beboude kom was.
Toen bij gerecht stond meneer de officier en griffier mooi met mond vol tanden, ik ben nog in afwachting maar hij gaf aan als hun een fout hadden gemaakt ik ook niet bekeurd kan worden.

Het komt erop neer dat je pas schuldig bent als het bewezen wordt.....PS bedrag heb ik allang terug gekregen maar als hun gelijk hebben (wat nu eigenlijk niet meer lukt) zou ik moeten gaan betalen.

Altijd in beroep gaan.....anders heb je bij voorbaat Nee, en het kost hun dan weinig moeiten :z .

Hallo }) , ik verdien dit niet in die paar minuten dat hij het bonnetje maakt. Laat het geld het maar waard worden O-)

Als hij je alleen heeft gezien en genoteerd was het waarschijnlijk iemand anders met een zelfde lijkende motor met zelf lijkende kenteken?!?! Was jij daar wel?? Ik zou bewijzen gaan vragen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan