Jerryt's eigenbouw deel 9

Had nog best een weekje willen blijven hoor,nog niet alles gezien. :N
Wat zijn die Engelsen toch een vriendelijk en gastvrijvolkje,niet te geloven.
 
Heb de beste man helemaal niet gezien,de onderdelen zijn op een pallet hierheen gestuurd en het spul(met Jerryt frame en brug)is weer netjes opgehaald door de vervoerders. :+
Moet zeggen dat Wolfgang het prima met veel documentatie had verwoord wat die precies wilde. :Y
 
Hier gaat die zeker beter van sturen t.o.v. die originele kauwgomballenbrug. *O*
full
 
Dit zijn fietspompen ja. :+
Brug is de originele lengte.
 
De schokbrekers die ik er normaal op heb komen van een zephyr1100, waren aan een nieuw likje verf toe vandaar de 'fietspompen'. ;)
full
 
Je verwoord precies wat mij ook voor ogen stond, de ori achterbrug vondt ik te iel neffens de rest van de motor. Bijkomend voordeel van de nieuwe brug (buiten de looks en ongetwijfeld stijvere constructie) zijn de excenters, vindt ik een stuk handiger als de oude manier van kettingverstellen.
 
Heb de beste man helemaal niet gezien,de onderdelen zijn op een pallet hierheen gestuurd en het spul(met Jerryt frame en brug)is weer netjes opgehaald door de vervoerders. :+
Moet zeggen dat Wolfgang het prima met veel documentatie had verwoord wat die precies wilde. :Y

Een paar andere motoren van zijn hand
attachment.php


RD-500-by-Wolfgang-Hromada-15.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo we zijn weer behouden thuisgekomen, ben erg content met de nieuwe brug. Gerard, bedankt mooi staaltje vakmanschap! :}
full

full
full
 
Graag gedaan en we horen wel wanneer de andere fiets aan de beurt is. :+
 
Haha,koop jij voor haar een tjopper en bestel jij nog een brug!Allemaal blij. _O-
 
Precies,heb gisteren ook al tegen hem gezegd:goed achter om kijken als je de trap afloopt! _O-
 
Goedemorgen
Effe een kleine update,momemteel met een laaaaaaange brug bezig voor een Blackbird Straightliner.
Komt gelukkig ook nog een buizenbrace onder,toch wat rond. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan