Triumph Thruxton

De Thruxton vind ik nog steeds erg gaaf !

Dat ik er nooit 1 gekocht heb

Wie weet in de toekomst ;)
 
Tis toch wel een vet monster hoor :9~ :}

Triumph Thruxton Gets Updated for 2016


Thruxton-R-Silver-Ice-Front-Quarter-Triumph.jpg


2016-Triumph-Thruxton-Bonneville-leak-03.jpg
 
Leuk, dit topic kende ik nog niet.ik ben voor een vriend zijn Thruxton aan het ombouwen. Andere vork, naaf, dubbele schijf, brembo's. Ik zit echter met het rechter remhandvat waar de schakelaars ingegoten zitten. Ik zou dat willen laten zitten maar het is maar een 11mm pomp dus ik wil naar 14mm gaan door de bestaande pomp uit te boren. De bestaande 14mm pompen van Triumph hebben allemaal remzuigers die 1cm langer zijn, dus daar kan ik niets mee. Iemand als eens iets dergelijks gedaan? Ik zag trouwens dat de nieuwe "gewone" 1200 ook zo'n dergelijk handvat heeft maar is weer net iets anders.
full
 
Laatst bewerkt:
Die 1200R look hebben ze trouwens jaren geleden al eens geprobeerd op een 900 Thruxton, in 2007 was deze te zien op motorshows, daaronder de nieuwe 1200R

news07112202.jpg



2016-Triumph-Thruxton-Bonneville-leak-03.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op de Motorbeurs even proef gezeten op de Triumph hierboven, man oh man wat een mooi ding!
Norton heeft er een dikke concurrent bij :Y
 
Laatst bewerkt:
Omdat mijn pa ook een thruxton had en hij op internet footrest eliminators op eBay zag die hij te duur vond heb ik een setje voor hem gemaakt en nog een paar andere exemplaren.

%252524_85-2.JPG

%252524_85-3.JPG

%252524_85.JPG

%252524_85-4.JPG

%252524_85-5.JPG


Als hier iemand interesse heeft, maak ik wel een MF prijsje!
 
Op de Motorbeurs even proef gezeten op de Triumph hierboven, man oh man wat een mooi ding!
Norton heeft er een dikke concurrent bij :Y

Zat ie goed?

Ik heb nogal lange benen, maar verdorie. Dan maar een beetje opvouwen :+

Vind de 1200R echt gaaf.

Hoeveel vermogen heeft ie eigenlijk? Ik kan alleen vinden dat er 120 Nm aan boord is (en dat is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! *O* *O* *O* )
 
Zat ie goed?

Ik heb nogal lange benen, maar verdorie. Dan maar een beetje opvouwen :+

Vind de 1200R echt gaaf.

Hoeveel vermogen heeft ie eigenlijk? Ik kan alleen vinden dat er 120 Nm aan boord is (en dat is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! *O* *O* *O* )

Hij zat prima!! PK's weet ik ook niet
 
Bj het max koppel heeft ie in ieder geval al 85 Pk.
Ik weet alleen niet of de koppelkromme instort na het maximum, anders zou de vermogenskromme nog stijgen.
 
Ga er maar vanuit dat de pk's wel meevallen, blok is voornamelijk op koppel getuned.

Evengoed zullen er een hoop paardjes extra aanwezig zijn t.o.v. de "oude" luchtgekoelde series.
 
Ga er maar vanuit dat de pk's wel meevallen, blok is voornamelijk op koppel getuned.

Evengoed zullen er een hoop paardjes extra aanwezig zijn t.o.v. de "oude" luchtgekoelde series.

net geen 100 pk voor de 1200 r........
 
In de nieuwe moto73 een test van de "R"
Hele andere koek dan de oude!
Maar die prijs is niet misselijk :X
Mooie machine!
 
motorcyclenews

Zijn erg engels-minded maar ook zij enthousiast.

Ik blijf het een mooie machine vinden. Ik ga er binnenkort bij demodagen zeker eentje proberen.
 
Ik wacht wel eventjes tot hij over een jaar of wat 2ehands te koop is, ik wil er zeker eentje hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan