Gilera GP 800

Oh fery als je terug scrolt zie je hoe hij was voordat die blauw het zijn twee hele verschillende scooters zie foto met mijn toenmalige burgman
full
 
Alle lof voor deze kunst op wielen. Voor maksor en gert van der vecht . Als de tijd daar is neem ik contact met scooterexptess
full
 
Wacht ff....je hebt n srv nu?
Te vet zeg, heel mooi!

(Wat n schatje zit er op. Ze weet al waar de gashendel zit...dat wordt nog wat)

Oh en extra lampen ook mooi.
En n navigatiehouder...dikke uitlaat.

Dikke shit hoor :)
 
Laatst bewerkt:
haha ferry goed kijken heel goed kijken kerel.
het is half srv en half gilera.
the best of bothe world.
het is nog gewoon mijn gilera al herken je hem niet meer.

ik vind de aprilia mooi van voren en super lelijk van achteren. en ook het zadel van de gp800 zit veel lekkerder dan die van de srv.
dus de achterkant is nog steeds van mijn gp zi je aan de kappen zadel en aan de achterlamp unit die ik van de srv ook super lelijk vind.
en de mooie voorkant van de srv die zit er dus wel op met 1 grote maar.
die srv heeft geen elektrische verstelbare ruit, maar die wilde ik bij mijn gp niet kwijt dus die ruit is nog steeds elektrisch verstelbaar.
verder zijn er nog duizenden verschillen als je goed kijkt haha.
kijk nog maar eens goed naar de eerste bovenste foto van mijn gp en naar de foto van mijn nu aprilia gp1000? of gp srv1000? haha
 
Laatst bewerkt:
Je zus,Fantastisch mooi resultaat,chapeau
Front is echt uber cool,ook een hele mooie kleur.
Als die net zo rijdt als dat die eruit ziet,
dan ben jij een heel gelukkig mens.
Zeker een item voor de SE,Proficiat.
Nu eindelijk genieten !!!!
 
http://www.motoren.nl/nieuws/110/test-suzuki-sv1000-s.html

een vos verliest zijn streken niet he.
kom ik bij het tankstation 2 motorrijders tegen een suzuki sv 1000 blauw zie link.
en een honda crostourder 1200 tegen grappig want mijn camera liep nog.
ik vraag aan hun of ze even op mij willen wachten even betalen ben ik zo weer terug.
dus ik weer terug vraag ik ik wil even kijken wat mijn bescheiden scootertje nu tegen die van julie doen van 0-100.
hij kijkt mij aan van top tot teen kijkt dan naar mijn scooter en zegt dan.
denk jij nu echt serieus dat je een kans maakt?
ik kijk hem nederig en lacherig aan en lacht met hem mee.
nee joh dat weet ik ook wel ik wil alleen weten hoever ik mee kom en wat het verschil is meer niet.
ze kijken elkaar aan halen hun schouders op en zeggen oke ga jij maar voor.
is goed zeg ik en als we klaarstaan geef ik gas.
ik ben ruim voor hun beiden bij het volgende stoplicht.
zij kijken mij beiden verbaast aan en ik schiet in een lach en zeg haha die was goed he.
ik zeg nu begrijp ik ook wel dat julie niet voluit zijn gegaan dus heb ik mij ook maar ingehouden.
zullen we nu dan echt gaan.
hij kijkt mij aan en zegt serieus je ging niet voluit.
ik zei nee ik remde toch maar bij de 180 af haha.
nu staan we met zijn 3 vooraan en bij groen ben ik weer ruim voor hun.
beiden snappen ze er niets van.
ik zeg tja ik ben maar een 850 cctje en bedankt hun voor hun wijzen les haha. :]
 
http://www.motoren.nl/nieuws/110/test-suzuki-sv1000-s.html

een vos verliest zijn streken niet he.
kom ik bij het tankstation 2 motorrijders tegen een suzuki sv 1000 blauw zie link.
en een honda crostourder 1200 tegen grappig want mijn camera liep nog.
ik vraag aan hun of ze even op mij willen wachten even betalen ben ik zo weer terug.
dus ik weer terug vraag ik ik wil even kijken wat mijn bescheiden scootertje nu tegen die van julie doen van 0-100.
hij kijkt mij aan van top tot teen kijkt dan naar mijn scooter en zegt dan.
denk jij nu echt serieus dat je een kans maakt?
ik kijk hem nederig en lacherig aan en lacht met hem mee.
nee joh dat weet ik ook wel ik wil alleen weten hoever ik mee kom en wat het verschil is meer niet.
ze kijken elkaar aan halen hun schouders op en zeggen oke ga jij maar voor.
is goed zeg ik en als we klaarstaan geef ik gas.
ik ben ruim voor hun beiden bij het volgende stoplicht.
zij kijken mij beiden verbaast aan en ik schiet in een lach en zeg haha die was goed he.
ik zeg nu begrijp ik ook wel dat julie niet voluit zijn gegaan dus heb ik mij ook maar ingehouden.
zullen we nu dan echt gaan.
hij kijkt mij aan en zegt serieus je ging niet voluit.
ik zei nee ik remde toch maar bij de 180 af haha.
nu staan we met zijn 3 vooraan en bij groen ben ik weer ruim voor hun.
beiden snappen ze er niets van.
ik zeg tja ik ben maar een 850 cctje en bedankt hun voor hun wijzen les haha. :]
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
 
Goeiedag motorscooter liefhebbers
zal me even voorstellen
Peter, 53, getrouwd, 3 kids, 2 kleinkids
ondernemer in watersport en bourgondiër :)
rij zo'n 30 jr motor, begonnen met kanariegele Honda CB 750, daarna stuk of 5 x CBR 1000, jaar of 10 rustig aan gedaan (geen motor dus '( en daarna stuk of 6 scooters (Burgman, Honda FES, malaguti, Beverly 500) gereden, vorige week een Gilera GP800, 2010, 11600 km gekocht
heerlijke scooter
Het achterwiel stond niet goed uitgelijnd en moet KTW vervangen, misschien een tip voor een goede motorzaak?????
Beetje in de buurt van Urk

nice bike Sossa
 
Hahaha sossa, geweldig :)

Ik had t laatst ook weer (jawel, mn 278 cc 1 cilindertje).
Rij in Amersfoort op de stadsring, 4 baans (2 baans rechterkant, 2 baans tegemoet).
Zowel op de linker alsook op de rechter rijbaan, staat n supersport met rijders in leren racepak voor rood en ik zet de mijne ertussen.

De snelle jongens kijken elkaar aan, hoorden duidelijk bij elkaar, en beginnen te lachen. Ik zei al meteen: ja dat hou ik niet bij natuurlijk.
Allemaal lachen. Eveneens later groen, vroem ik weg hahaha.

bij het volgende stoplicht lieten ze dat toch niet nog n keer gebeuren en met n kabaal ging die ene er vandoor!
maar die andere was weer te laat hahaha!
 
Laatst bewerkt:
thanks daar heeft een hoop werk een gezeten voor heel veeeeeeel mensen die hier op het forum zitten buiten het forum en mijzelf uiteraard.
dit is typische zo een geval waar vele sommen der delen als eindresultaat toe kan leiden.
welkom op het forum.
wij verwachten uiteraard ervaringen en mooie foto s van jou haha.
 
Laatst bewerkt:
ik ben inmiddels terug van mijn 4 daagse motor weekend met mijn collega s uit Duitsland.
daar waar er regen hagel en flinke onweersbuien gezien zijn.
maar waar we ook veel droog weer hebben gehad en zeer zeker genoten hebben van de wegen en elkaars gezelschappen.

helaas zoals dat bijna niet anders kan met 40 motorfietsen weer wat pech gevallen.
helaas allen in mijn groep dit keer haha.
vader en zoon rijden beiden bmw, een gs 1150 en k1600 zoon woont in Zwitserland.
ik verlies vaders in mijn spiegels dus haal de groep in om op een parkeer plaats te wachten en te bellen.
blijkt hij met zijn gs(cardan naar de kl...)gestrand te zijn met 140 km pu.
wij naar hem toe, hij bij mij achterop en terug naar het hotel om het busje op te halen zodat hij hem in kan laden.
terwijl wij het busje halen krijgen we telefoontje van zijn zoon, die staat 70 km verderop ook met pecht(electronica een bekend probleem van de k1600)
dus hup die ook in de bus haha.

ik kreeg op de terug weg pech 3 km voor de nl grens met 180 gps op de linker baan.
olie lekkage waardoor ik over de hele snelweg gleed.
toch de vluchtstrook weten te halen.
nu blijkt ik minimaal een kapotte klep te hebben.
was ook wel een beetje dom om zo lang zo hard te rijden,
want ik had al een afspraak staan met ruud frediriks voor het afstellen.
waarschijnlijk stond hij zo hoog in de snelheid te arm afgesteld want bij 180 gps had ik nog een hele slag van de gashendel over,

de rest vertel ik wel met de nodige foto s zodra ik daar tijd voor heb,
hij heeft verder voltreffelijk gedaan en iedereen was er letterlijk verlieft op.
 
Oeps das balen, olie lekkage, en gevaarlijk olie op wegdek, zeker ook voor onze mede motorrijders.
Hopelijk is het blokkie weer snel in orde en vallen de kosten voor je mee.
Wel mooi om te horen dat je verder genoten hebt, duisland is zeker een mooi landje om te rijden.

Sterkte.

Groeten
Theemaks
 
thanks dat komt wel goed daar heb ik wel vertrouwen in.
nu jammer genoeg steeds aan het werk dus mijn reis verslag laat nog even op zich wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan