Intruder topic (deeltje II)

Vanavond eigenaar geworden van deze motor: Intruder VS 800 GLP uit 1992 met 23.000 km op de teller.
Nieuwe banden, remblokken en accu. Motorisch helemaal in orde.

f4o00j.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier nog een setje herriepijpen in de aanbieding? Voor een 88er 750? Is voor een maatje van me.ik heb hem aangeraden om de originele pijpen origineel te houden maar nou kan hij niks vinden. Graag foto en prijs 😃
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Voor de Intruder VS750 van m'n pa ben ik op zoek naar een 'backrest removal kit'.
Oftewel: (vier) spacers om de ruimte op te vullen tussen de fenderstruts en het spatbord na het demonteren van de sissybar.
Iemand die weet waar ik deze kan kopen?
B.v.d.!
 
Laatst bewerkt:
Suxuki deler, motorzaak, marktplaats, ebay, zelf maken, laten maken, het wereld wijde web, google, kom op kan nie zo moeilijk zijn je weet wat je nodig hebt en daarop zoeken.... _O-
 
Deze week tassen gekocht, want ik merkte dat ik wel graag iets meeneem voor onderweg. Geen grote dingen, maar een boterhammetje en wat drinken is toch wel makkelijk.
Eerst twee bevestigingsstangen gekocht en geïnstalleerd, vanmorgen de tassen - tweedehands - opgehaald en bevestigd.
Dat is trouwens nog een hele toer: eerst de zijpanelen er af, dan het zadel en dan het bijrijderszadel opwippen. Tassen er onderdoor halen en alles in de omgekeerde volgorde weer vastzetten.
Maar het zit!

Ik heb m'n motor nu een maand en vanmorgen zag ik dat ik al 2000 km gereden heb...

2uy408i.jpg
 
Suxuki deler, motorzaak, marktplaats, ebay, zelf maken, laten maken, het wereld wijde web, google, kom op kan nie zo moeilijk zijn je weet wat je nodig hebt en daarop zoeken.... _O-

No shit Sherlock..
Had er wellicht bij moeten vermelden dat ik niet geestelijk beperkt ben, excuses daarvoor.
 
Weet eigenlijk niet of ze normaal te koop zijn. Kom ze eigenlijk alleen custommade tegen.
 
Snap jou niet geef je een site waar je het kan bestellen loop je nog te mekkeren, nja die gasten heb je ook.....je weet wel wat je kan doen he.. _O- _O- _O-
 
Hallo allemaal.

mijn naam is Michiel. ben 31 jaar en kom uit gemeente dronten ( flevoland)
2 maandjes terug deze intruder 700 opgehaald.
Vorige eigenaar heeft hem om laten vallen. dus deuk in de tank, forward controls krom, remnschijf krom en remklauw kapot. Deze was vast gelopen tijdens het rijden vertelde hij mij.

Dit alles hersteld en nu heerlijk touren.
Moeten nog wat dingen aan gebeuren, maar kan in iedergeval rijden.

zo de motor opgehaald. als je goed kijkt kan je de schade wel zien.



en inmiddels staat die er zo bij.
nieuwe tank, forward controls weer recht, aangepaste originele uitlaten, andere zijkapjes. enz enz.


 
Toch wel zonde van zon motor maar denk dat je er verder een goede koop aan hebt
waarvan je nog veel plezier van hebt.

Suc6 Roland.
 
Wat bedoel je met zonde? Dat die omgevallen is? Gelulkig is die stilstaand omgevallen dus niet heel veel aan de hand. Dat is allemaal alweer gefikst hoor. En veel plezier heb ik der al zeker van. Bedankt. .👍
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand hier iets uit op maken?
ik heb een tik in de voorste cilinder zitten. ik heb al kleppen gesteld, of de motor warm of koud is het is gewoon altijd aanwezig.
Zou het iets met olie te maken kunnen hebben?
kan iemand mij vertellen wat de beste olie is die ik kan gebruiken.


alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan