Jerryt's eigenbouw deel 9

ik denk dan vaak aan `angsthazen` die hem dan alleen open durven draaien ? :X
 
Laatst bewerkt:
Met bochten pakken krijg je geen chicks. Die vallen alleen op de badboys die burnouts doen en dan als een oud vrouwtje door de bocht gaan.
 
Met bochten pakken krijg je geen chicks. Die vallen alleen op de badboys die burnouts doen en dan als een oud vrouwtje door de bocht gaan.


Aha` dank u, weer wat geleerd , ik maar denken waar ligt het toch aan? , maar nu weet ik het .. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ach,ieder zijn ding en de baas heeft ook nog een dikke supermotard en als er iets is wat echt stuurt dan is dat het wel. *O*
Morgen kan de lange er uit en afgetigd worden. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Dank vriend. :}
Hij ligt klaar om af te bakken maar eerst maar met het vrouwtje te motorrijden,tis nog mooi weer! *O*
 
Gaat hier gewoon door uiteraard,morgen met een alu caferacertank voor een cb750 beginnen. *O*
 
CB750 tank in aanbouw.
Mijn lederen customzadeltje voor de Hypert is weer onderweg van Nopperland naar Friesland! *O*
Ben benieuwd hoe het staat(en zit) *D
De zadeltjes voor de Triple die die gemaakt heeft zitten super!Zeer content mee. *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Gisteren het prachtige lederen customzadel uit Belgenland binnen gekregen voor de Hypert! *O*
Zeer content mee,ziet er geweldig uit en zit ook nog eens fantastich,Nopper bedankt! :}
full
 
Dank vriend. :+
Nu eerst effe te varen met het spul hier,bootje schoongemaakt en de tank volgeknikkert. :)
 
Is overduidelijk een ander frame ;)
Die fiets is op basis van een scrambler
 
Inderdaad, nu zie ik het ook, ik heb daar dus echt geen kijk op. Rood frame, twee ophangpunten op het blok, achterbrug aan het blok Zag een aantal overeenkomsten, maar is toch weer heel anders.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan