Andrea Iannone: Deel 1

Wel, hij mag in Assen achteraan starten. Dit is zijn straf voor het onderuit kegelen van Lorrenzo. Dat wordt spektakel als ie weer naar voren banjerd. :]
JOvztmXx.jpg
 
Iannone heeft zich populair gemaakt binnen Ducati...

GP Japón MotoGP 2016: El mosqueo de Ducati con Ianonne - Marca.com

Officieel, met uitzicht op de galerij, Ducati te houden zijn kalmte toen hem gevraagd werd door Andrea Iannone. Zucht, ze maken gebaren die sommige wanhoop te geven, maar ook van frustratie. Het zijn tekenen van iets anders. "Zijn terugkeer hangt alleen op hem. Het is zijn beslissing", zegt hij.

Maar achter gesloten deuren, ze zijn erg boos op hem. Gedurende het jaar zijn er veel tegenstrijdige episodes zijn geweest: in Argentinië gooide zijn metgezel verpest een dubbel podium. In Montmeló, wierp hij Lorenzo, toekomstige Ducatist piloot. Verklaringen bepaalde kritiek niet worden verlengd. De vernietiging van de Porsche ...

En nu dwong hij hem terug in Misano circuit bekritiseren de dokter voor het niet hem te laten lopen en vervolgens liep niet in Aragon en Japan. Gisteren in de vroege ochtend, waarschuwde hij dat Ducati bijna onmogelijk om te draaien in Australië zou zijn. En terwijl hing in Instagram, een video waarin hij zag er vrolijk doet een wheelie met een fiets.

Er zijn dus mensen in de ploeg die moe zijn van uw houding. Sommigen denken zelfs dat u niet al het mogelijke om terug te doen. In feite, om zijn gerezen stuur arts of de derde wervel schade al genezen. Les vertraagt ​​het feit van het niet willen nog meer problemen, meer slechte publiciteit. De mosqueo niet iedereen te verwijderen en weten dat hun relatie is niet van plan om goed te eindigen.

(regelrecht via google translate)
 
Iannone heeft zich populair gemaakt binnen Ducati...

GP Japón MotoGP 2016: El mosqueo de Ducati con Ianonne - Marca.com

Officieel, met uitzicht op de galerij, Ducati te houden zijn kalmte toen hem gevraagd werd door Andrea Iannone. Zucht, ze maken gebaren die sommige wanhoop te geven, maar ook van frustratie. Het zijn tekenen van iets anders. "Zijn terugkeer hangt alleen op hem. Het is zijn beslissing", zegt hij.

Maar achter gesloten deuren, ze zijn erg boos op hem. Gedurende het jaar zijn er veel tegenstrijdige episodes zijn geweest: in Argentinië gooide zijn metgezel verpest een dubbel podium. In Montmeló, wierp hij Lorenzo, toekomstige Ducatist piloot. Verklaringen bepaalde kritiek niet worden verlengd. De vernietiging van de Porsche ...

En nu dwong hij hem terug in Misano circuit bekritiseren de dokter voor het niet hem te laten lopen en vervolgens liep niet in Aragon en Japan. Gisteren in de vroege ochtend, waarschuwde hij dat Ducati bijna onmogelijk om te draaien in Australië zou zijn. En terwijl hing in Instagram, een video waarin hij zag er vrolijk doet een wheelie met een fiets.

Er zijn dus mensen in de ploeg die moe zijn van uw houding. Sommigen denken zelfs dat u niet al het mogelijke om terug te doen. In feite, om zijn gerezen stuur arts of de derde wervel schade al genezen. Les vertraagt ​​het feit van het niet willen nog meer problemen, meer slechte publiciteit. De mosqueo niet iedereen te verwijderen en weten dat hun relatie is niet van plan om goed te eindigen.

(regelrecht via google translate)

Gat in de markt: Vertaler voor Google Translate artikelen.
 
fficieel: Andrea Iannone in 2019 en 2020 met Aprilia in de koningsklasse

andrea-iannone
Andrea Iannone | foto© Suzuki Racing
Andrea Iannone wordt in 2019 en 2020 de nieuwe teamgenoot van Aleix Espargaró bij het Aprilia Racing MotoGP Team. Dit nieuws heeft de Italiaanse motorenfabrikant uit Noale vrijdag middels een officieel persbericht wereldkundig gemaakt.
 
En voor 2 kaar getekend bij aprilia.
Weet niet of dat goed is voor zijn carrière.
:?
Niet beter dan dat Suzuki had kunnen zijn, maar als je weinig keus hebt, zul je wel moeten. Suzuki zal binnenkort wel Mir z'n contract bekendmaken. Hij wilde per se in de tweejarige contractencarroussel mee, ik snap het wel; en Suzuki zoekt toekomstig talent omdat het Iannone niet vertrouwt.

Iannone is sneller zonder contract dan met contract op zak, dat is niet wat je verwacht van je fabrieksrijder. Ik ben wel benieuwd wat voor bijzonders hij gaat laten zien dit seizoen, ik hoop die Suzuki nog wel vaker voorin mee te zien vechten!
 
Goed dat ie behouden blijft voor de MotoGP. Blijft toch een smaakmaker, wat mij betreft.
 
Ik denk dat de aprilia wel bij zijn rijstijl past. Hoop alleen dat de motor t blijft doen dan.
 
Ik las ergens dat hij naar Yamaha zou gaan, voordat dit bericht naar buiten kwam. Ik was toen al in mijn nopjes :)
 
Waarschijnlijk had die niet zo veel keuze meer, maar ik hoop dat Aprilia volgend jaar een motor heeft die wat betrouwbaarder en sneller is als de afgelopen jaren.

Anders zullen we Iannone, maar ook Espargaro, helaas niet veel voorin zien.
Dat geldt overigens ook voor Zarco, want KTM is ook nog niet goed genoeg.

Alle drie rijders die ik qua nivo wel als (sub)toppers zie, maar vooral omdat het type rijders zijn, waarom ik graag MotoGP kijk.
 
Waarschijnlijk had die niet zo veel keuze meer, maar ik hoop dat Aprilia volgend jaar een motor heeft die wat betrouwbaarder en sneller is als de afgelopen jaren.

Anders zullen we Iannone, maar ook Espargaro, helaas niet veel voorin zien.
Dat geldt overigens ook voor Zarco, want KTM is ook nog niet goed genoeg.
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan