sym joymax knipperlichtrelais

madeiros

MF'er
10 mei 2016
119
3
grobbendonk
Hallo, weet er iemand de knipperlichtrelais zitten in een sym joymax 125i? Deze is namelijk stuk gegaan na het vervangen van een koplamp.
 
Gisteren knipperlicht laten maken, het was een slecht contact aan de knipperlicht-unit.
Er gaat een rode draad in die unit die voorafgegaan wordt van een zekering in de vorm van een glazen buisje. Daarin zat wat roest en daardoor het slecht contact.
De dealer vond niet dat het een garantiegeval was dus ik moest 70 euro werkuren betalen.
Aangezien het onderdeel onmogelijk nat kan worden op die plaats vind ik dat ik er wel recht op had want dit zou niet mogen en volgens mij dus slecht ontworpen.
O ja de knipperrelais zit bij ingebouwd in de hoofdunit van de scooter, daardoor de hoge prijs. Als je de spiegels, windscherm en onderliggende kap verwijderd zie je de unit goed zitten bovenaan, een groot zwart bakje met de bewuste rode draad met zekering ernaast. Opgelost, bedankt voor al de reacties.
 
Gisteren knipperlicht laten maken, het was een slecht contact aan de knipperlicht-unit.
Er gaat een rode draad in die unit die voorafgegaan wordt van een zekering in de vorm van een glazen buisje. Daarin zat wat roest en daardoor het slecht contact.
De dealer vond niet dat het een garantiegeval was dus ik moest 70 euro werkuren betalen.
Aangezien het onderdeel onmogelijk nat kan worden op die plaats vind ik dat ik er wel recht op had want dit zou niet mogen en volgens mij dus slecht ontworpen.
O ja de knipperrelais zit bij ingebouwd in de hoofdunit van de scooter, daardoor de hoge prijs. Als je de spiegels, windscherm en onderliggende kap verwijderd zie je de unit goed zitten bovenaan, een groot zwart bakje met de bewuste rode draad met zekering ernaast. Opgelost, bedankt voor al de reacties.
Wat is bouwjaar?
Nieuw of gebruikt gekocht?
 
Update, na lang overleg met de dealer(2wheels malle, topmensen) belooft hij dat het in garantie gerepareerd wordt, die liep nog tot september(2 jaar). Intussen weet ik nog steeds niet waar de relais zich bevindt _O- , volgens de dealer ergens rechts aan de zijkant van het frame. Afspraak 4 juni. Ik hou jullie op de hoogte. :W

dacht dat het in garantie ging hersteld worden?
ben ook klant bij 2wheels en heb gevraagd of ze naar mijn zwaar olieverbruik wouden kijken maar ze beweren dat ik geen olieverbruik heb maar heb er al wel 3L olie ingekapt op 7000km is wel een 600cc maxsym. en het carter heeft maar capaciteit van 2.2L. dus ben eigenlijk niet zo tevreden van 2wheels want ze willen me niet geloven. moet binnen 500km terug komen om te laten kijken naar het kijk glaasje voor het niveau. ze hebben het nu gevuld tot maximum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan