Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overlopen zou de KVS als het goed is niet doen, op het reservoir staat het net boven het min niveau.. Lijkt me sterk dan toch?

Dat dacht ik ook, maar ik heb hetzelfde, KVS reservoir op minimum, dealer gevraagd om bij te vullen, maar die gaf aan dat de Street het er snel uitgooit.
 
Wat zijn de ervaringen hier qua type banden ? Ofwel blijven jullie nieuwe Diablo RC's monteren of bevallen andere banden beter ?

De Pirelli Diablo RC's vind ik superbanden. Warmen snel op en grip. Als ik dit zou zeggen bij de Engelsen, die proberen me over te halen naar de MPR's.... Maar ik ben tevreden over de Pirelli DRC's. Heb nu een tweede setje alweer 4000 km ingereden. Ik zeg: gewoon bij Rosso Corsa's blijven.
 
Vandaag heeft een maat van me, me achterop geraakt bij een zebrapad. Ik stopte voor een voetganger met twee kleine kinderen. Gelukkig alleen rechter knipperlicht en kromme rempedaal. Voor de rest wat schaafjes bij uitlaat en de crashpad van de frameslider. Die frameslider heeft goed haar werk gedaan.
Weet iemand waar ik evt. een achterrem pedaal het beste kan krijgen? Ja hoor ik gebruik em, tijdens langzaam rijden en evt. haarspeldbochten. Alvast bedankt.

Hier nog een foto van de SW Motech frameslider die top werk heeft geleverd.
full
 
Vandaag heeft een maat van me, me achterop geraakt bij een zebrapad. Ik stopte voor een voetganger met twee kleine kinderen. Gelukkig alleen rechter knipperlicht en kromme rempedaal. Voor de rest wat schaafjes bij uitlaat en de crashpad van de frameslider. Die frameslider heeft goed haar werk gedaan.
Weet iemand waar ik evt. een achterrem pedaal het beste kan krijgen? Ja hoor ik gebruik em, tijdens langzaam rijden en evt. haarspeldbochten. Alvast bedankt.

Hier nog een foto van de SW Motech frameslider die top werk heeft geleverd.[afbeelding]

Ai, toch zuur :(

Ik zou gewoon de dealer ff bellen voor een originele.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan