Triumph Street Triple topic deel 24

Hi guys, ik zal me even voorstellen. Ik ben niet nieuw in de motorwereld, en rij al zo'n jaartje of 30 rond op vele verschillende type motorfietsen. De lijst is wat lang om op te noemen maar de laatste jaren voornamelijk naked bikes en sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een STR, mijn tweede Triumph. Mijn eerste was een T595 in 1997, misschien wel bekend onder sommige van jullie. Ik lees met veel plezier al jullie tips, tricks en overige info in dit topic. :)

[afbeelding]
:W hier ook welkom *O* *O* *O*
 
Ik lees ook nog steeds mee :).
Net terug van een week schotland, 1800km.
Zeal vandeweek een paar fotos uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Kan deze ook in de OP

Phantom Black
2h8d1s9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi guys, ik zal me even voorstellen. Ik ben niet nieuw in de motorwereld, en rij al zo'n jaartje of 30 rond op vele verschillende type motorfietsen. De lijst is wat lang om op te noemen maar de laatste jaren voornamelijk naked bikes en sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een STR, mijn tweede Triumph. Mijn eerste was een T595 in 1997, misschien wel bekend onder sommige van jullie. Ik lees met veel plezier al jullie tips, tricks en overige info in dit topic. :)

[afbeelding]

Welkom Rocketeer. Mooi fietsje. Veilige km's :] 8-) .
 
Opschoonrondje gedaan;

RickTriple (jaar niet online geweest)
Jack-D (twee topics niet geweest)
Regina (vorig topic niet geweest)
Kr1s (vorig topic niet geweest)
jm188 (vorig topic niet geweest)
mvagusta (twee topics niet geweest)
Dionysius (vorig topic niet geweest)
IlyaDW (twee topics niet en 11 maanden niet online)
Onderkruipsel (vorig topic niet geweest)
MD_Street (vorig topic niet, meer dan een jaar niet online)
Noezn (jaar niet online, vorig topic niet geweest)
Remco77 (twee topics niet geweest)
Rudy123 (vorig topic niet geweest)
Mike (vorig topic niet geweest)
MDS (twee topics niet geweest)
Hornet46 (niet recent geweest)
Werthers Original (twee topics niet geweest)

Mocht je terug willen, stuur dan even een PB'tje, met link naar een (nieuwe) foto.
 
Ik heb gisteren een set Arrows gekocht via mp voor mijn str 07. Ik las dat hiervoor de ECU moet worden aangepast? Ik neem aan dat ik gewoon rijdend naar de dealer kan met de nieuwe dempers?
 
Ik heb gisteren een set Arrows gekocht via mp voor mijn str 07. Ik las dat hiervoor de ECU moet worden aangepast? Ik neem aan dat ik gewoon rijdend naar de dealer kan met de nieuwe dempers?

Ja hoor, dat kan best. Hij wordt iets rijker gezet met de Arrow tune.
 
Toegevoegd, wel bij Jet Black, de (gewone) Street met ronde komplampen is volgens mij niet in Phantom Black geleverd.
Dat is inderdaad de Jet Black versie.
Phantom Black (metallic lak) is alleen als R versie met goudkleurige velgen geleverd.
 
Komende zondag heb ik een tourtocht die is georganiseerd door mijn oude rij school, hopen op goed weer :)

Weet iemand trouwens waar je hittebestendige sc project stickers kan kopen voor de uitlaten? ik was op de website van sc project en schrok van de verzendkosten, namelijk 15 euro!! voor 2 stickertjes?? echt belachelijk.
 
Ik vertrek over een kleine 2 weken voor 12 dagen naar de Franse en Spaanse Pyreneeën (4500 tot 5000 km sturen!!!) Nu zijn er 2 ritsen van mijn Triumph tanktas kapot. Een nieuwe kost tegen de 160 euro... Nu is mijn oog gevallen op de Givi tanklock xs307. Iemand ervaring met deze tanktas qua ruimte en zithouding op de str?
 
Is het niet een idee om de tanktas naar een kledingmaker te brengen? Hier in zoetermeer bijvoorbeeld zijn er meerdere turkse kleermakers die dit netjes kunnen maken voor weinig geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan