Triumph Street Triple topic deel 24

Hi guys, ik zal me even voorstellen. Ik ben niet nieuw in de motorwereld, en rij al zo'n jaartje of 30 rond op vele verschillende type motorfietsen. De lijst is wat lang om op te noemen maar de laatste jaren voornamelijk naked bikes en sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een STR, mijn tweede Triumph. Mijn eerste was een T595 in 1997, misschien wel bekend onder sommige van jullie. Ik lees met veel plezier al jullie tips, tricks en overige info in dit topic. :)

[afbeelding]
:W hier ook welkom *O* *O* *O*
 
Ik lees ook nog steeds mee :).
Net terug van een week schotland, 1800km.
Zeal vandeweek een paar fotos uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Kan deze ook in de OP

Phantom Black
2h8d1s9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi guys, ik zal me even voorstellen. Ik ben niet nieuw in de motorwereld, en rij al zo'n jaartje of 30 rond op vele verschillende type motorfietsen. De lijst is wat lang om op te noemen maar de laatste jaren voornamelijk naked bikes en sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een STR, mijn tweede Triumph. Mijn eerste was een T595 in 1997, misschien wel bekend onder sommige van jullie. Ik lees met veel plezier al jullie tips, tricks en overige info in dit topic. :)

[afbeelding]

Welkom Rocketeer. Mooi fietsje. Veilige km's :] 8-) .
 
Opschoonrondje gedaan;

RickTriple (jaar niet online geweest)
Jack-D (twee topics niet geweest)
Regina (vorig topic niet geweest)
Kr1s (vorig topic niet geweest)
jm188 (vorig topic niet geweest)
mvagusta (twee topics niet geweest)
Dionysius (vorig topic niet geweest)
IlyaDW (twee topics niet en 11 maanden niet online)
Onderkruipsel (vorig topic niet geweest)
MD_Street (vorig topic niet, meer dan een jaar niet online)
Noezn (jaar niet online, vorig topic niet geweest)
Remco77 (twee topics niet geweest)
Rudy123 (vorig topic niet geweest)
Mike (vorig topic niet geweest)
MDS (twee topics niet geweest)
Hornet46 (niet recent geweest)
Werthers Original (twee topics niet geweest)