VFighteR RC36-2

Zal t anders vertellen.. Over 6,5 week staat motor vakantie richting Oostenrijk gepland..
Dusja over 4weken max moet ie rijden
 
Komt goed ;)

Hopelijk rijd de vfr snel.

wielen, voorvork en kroonplaten liggen bij de spuiter.

Wielen worden JPS goud kroonplaten en onderpoten zwart en de buitenpoten zelf worden soort geannodiseerd goud.. die kleur heb k zelf niet gezien maar mn spuiter zei dat dat het mooiste paste bij de wielen straks.
Ook liggen kleine onderdelen nu bij de annodiseur om zwart te worden :D

Nu hopen dat we die kabelboom snel klaar hebben en de spullen binnen dan kan de opbouw beginnen..

owja subframe nog strak maken en spuiten.
 
Kabelboom moet ook nog? :+ Sterkte dan. Ik heb zelf de eerste twee weken van juli een appartement in Jerzens gehuurd met vrienden. Let wel op met je aangepaste motor daar. ;)
 
Goed bezig Lloyd! Zit weer wat schot in de zaak :)
Wat kosten het btw om je velgen te ontlakken en opnieuw te laten spuiten?
Mijn wielen moeten eigenlijk ook worden gedaan..

coaten is tussen de 120 en 180 per set (niet alle coater coaten even mooi). spuiten zal ongeveer hetzelfde zijn denk ik.

coating is sterker dan spuitwerk en kan beter tegen remvloeistof enz enz.
 
Coaten weet ik niet.
Ontlakken bij C&T in Uden kostte me iets van €90
Spuitwerk word door kennis van me gedaan 😉
 
gister 2 klemmetjes gemaakt voor t nieuwe koelvloeistof reservoir dat ik 2 weken geleden heb gemaakt, had het alleen nog niet gedeeld hier :P
cZRNtEZ.jpg



Morgen vroeg ga ik in bergen op zoom een 2de vfr motorblok ophalen, welles waar een rc36-1 blok ipv een rc36-2 maar voor niets gaat de zon op en t blok kon ik zo ophalen.
Ook zou vandaag het annodiseer werk klaar zijn wat ik morgen of maandag ophaal ligt er een beetje aan.
 
Laatst bewerkt:
gister 2 klemmetjes gemaakt voor t nieuwe koelvloeistof reservoir dat ik 2 weken geleden heb gemaakt, had het alleen nog niet gedeeld hier :P
[afbeelding]


Morgen vroeg ga ik in bergen op zoom een 2de vfr motorblok ophalen, welles waar een rc36-1 blok ipv een rc36-2 maar voor niets gaat de zon op en t blok kon ik zo ophalen.
Ook zou vandaag het annodiseer werk klaar zijn wat ik morgen of maandag ophaal ligt er een beetje aan.
Mooi gemaakt , is dat flesje verlijmd of heb je dat zo helemaal gedraaid.
Bovenkant lijkt gedraaid en onder gelijmd is dat zo.
*D
 
thnx ;) deze fiets komt zeker wel goed haha. Moet zeggen dat ik ook goeie hulp heb van mn pa, die is toch net wat technischer dan dat ik ben en heeft eigenlijk overal wel een oplossing voor..
 
Trouwens ik wilde jullie dit mooie shot nog even laten zien.
Ik had de ori linkpijp laten optrompen en dit incl n extra hulp ring past de sc-project demper nu op de Vfr.

YOZTait.jpg



owjah,, let niet op de kabel bende hahaha
 
Laatst bewerkt:
zijn inmiddels iets minder kabels geworden.. nouja minder... hebben er iig een paar weg gewerkt.. :P dus de bundel word kleiner
 
Leuke fiets man, echt er klinkt ook niks beter dan een Honda V4 !
Enkel het koelvloeistof reservoir vind ik persoonlijk niet mooi. Uitlaat demper is ook tof ! Ga zo door, ik blijf hem volgen. :Y
 
@ thijs, ja zeker, was niks uit gekomen haha. Nog super bedankt!!

@fighterfan, thnq. ja koelvloeistof reservoir is kwestie van smaak ;) leuk dat je blijft volgen en idd een Honda V4 klinkt geweldig!! vooral omdat deze nog de tandwiel nokkenas aandrijving heeft.
 
haha nee zit nog niet op de motor, wel gister n beugel gemaakt voor de demper op te hangen. Evenals wat spuitwerk gemaakt, maar nog niet helemaal te vreden dus dat moet ik nog aanpassen. Foto's van de week. Nu t soldeer werk afmaken.
 
Zo even een paar kleine kiekjes ;)

itPpFKb.jpg


kyCZgS4.jpg


NIdzS0p.jpg


beugel gemaakt voor de demper, wat klein spul gespoten en vliegwiel deksel in de krimplak.
Koppelings deksel en kroonplaten zijn ook gedaan alleen nog niet tevreden over, die volgen dus nog ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan