Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
full

Hier een "oud" vol vermogen rijder die is overgestapt op 11Kw (woonwerk in de grote stad).

Rijd nu een Honda wave 110i.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen!

Gisteren avond een Yamaha MT125A Race Blue gekocht! Dus eindelijk kan ik lekker rijden.

Weet iemand hoe ik hier een fotootje upload?

Volgens mij ben ik de eerste MT hier :P
 
Goedemorgen!

Gisteren avond een Yamaha MT125A Race Blue gekocht! Dus eindelijk kan ik lekker rijden.

Weet iemand hoe ik hier een fotootje upload?

Volgens mij ben ik de eerste MT hier :P


vorige week kwam er ook al een mt nieuw ;)

als je naar meer gaat, en dan mijn documentenlijst kan je foto's oploaden.
die kan je daarna weer in dit bericht zetten.

welkom

full

Hier een "oud" vol vermogen rijder die is overgestapt op 11Kw (woonwerk in de grote stad).

Rijd nu een Honda wave 110i.

welkom terug
 
Goedemorgen!

Gisteren avond een Yamaha MT125A Race Blue gekocht! Dus eindelijk kan ik lekker rijden.

Weet iemand hoe ik hier een fotootje upload?

Volgens mij ben ik de eerste MT hier :P


Gave fiets!

Geef maar een gil als je een keer wilt rijden. Ik woon in Rijswijk ZH, niet al te ver van Rhoon dus :)
 
Was laatste twee week even weg nu weer terug,
even kijken hoe het met onze 11kW'ers gaat. :)

Zo heb de OP weer geüpdatet,
paar zaken die mij opvallen tweektakt is aan het "dood gaan",
en iedereen koopt tegenwoordig een naked ipv een racert. :9

En niet te vergeten we hebben onze eerste niet 125cc'er,
nu iemand met 110cc voor de verandering. :o
 
Laatst bewerkt:
Ja en dan ook nogeens in Nederland waar je dus NIET zoals in Belgie met je B op een motor met minder dan 125 cc mag rijden. Ik mag wel zwaar, maar is overkill in het drukke stadsverkeer.

Bevalt echt prima. :Y

Ziet er uit als een brommer, en rijd ook zo. Lekker licht (weegt nog geen 100 Kg), en wendbaar. + ik kom er wel mee weg als ik soms een Km-tje fietspad pak omdat de weg vast staat. :}

Veering is echt superrrrr !!!! *O*

Heb gisteren een paar gaten in mijn uitlaat geboord, want het geluid (eerder het gebrek daaraan) was/is om te huilen. -O- De meeste brommers maken nog meer geluid.

Heb voor dees gekozen omdat deze dus GEEN vario geeft, maar een 4 versnellingsbak met automatische koppeling, zuiniger, stiller als je dat wil, of juist niet. O-)
 
Ik vind de meeste 125cc motoren tegenwoordig te veel op volwaardige motoren lijken.
Als ik naast een Yamaha R125 sta bijvoorbeeld, dan denk ik niet meteen met een 125 te maken te hebben.

Totdat deze optrekt dan ;(

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze echt wel mooi :} , alleen komen de prestaties niet overeen met de looks helaas.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eens een stukje snelweg gereden/geprobeerd van school naar huis op m'n CBR125'je voor het eerst ooit op de motor :') best geinig, ging nog best rap met m'n brommer, kon zelfs auto's inhalen *O* gelukkig weinig wind, half met kin op de tank, 9.000 toeren en gaan met die hap, 124 op de teller(vlakke weg)! benen en handen tintelde erna wel van al het trillen maar hij kan het dus wel, op ten duur maar 110 gaan rijden(+-8000 toeren) met de slomere koekblikkers, was nog best te doen, viel me dus weer mee, ga ik vaker doen, scheelt toch wel 5-10min. :')
had het echter niet gedaan als er niet een paar km 100km/u weg voor zat waar ik vaart kan maken :')
 
Laatst bewerkt:
Helaas de Kawasaki KX125 '92 moeten verkopen.

Nu voor dagelijks vervoer een Suzuki DR125 SM uit 2010 gekocht voor een prikkie!
13392037_1044639725603922_7997352544758574979_o.jpg


Had bij aanschaf een kleine 8000 op de teller en ondertussen alweer haast op de 10.000 (Heb m net een halve maand ;) )

Niet de snelste, heeft een top van 110-115 waarbij het comfortabel is tot de 105-110, maar brengt je netjes naar de eindbestemming
 
Oprotten oma!

Effe dit topic weer omhoog schoppen.

Bij deze mag ik mededelen dat ik op het moment weer bij de club hoor! :9
Helaas niet met 11kw maar met wel 6kw! :+
Ik miste mijn A1 tijd zo erg dat ik van narigheid maar een dikke Yamaha Beluga 125 heb aangeschaft.

20160716_132655_zpsof9jp9mc.jpg


20160716_132703_zpsmjxnd2yu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lachen, Chiel. :)

Ik kan uit de OP, ik heb geen 11kW meer.
Zowel de MSX als de VanVan zijn verkocht.
 
:) Zo terug van vakantie even de OP updaten en wat terugkoppelingen;

@kevrie: heb je oude motor uit de OP gehaald, de nieuwe heb ik er in gezet gefeliciteerd *O*

@Chielo: welkom terug heb je weer in de OP gezet :P

@Gerdien: jouw motoren had ik al uit de OP gehaald omdat je dit al eerder had aangegeven.

@NukaGhillie: Nice foto's van je kd's maak nu ook kd's met m'n duc, maar wil je een in de OP?

@mrwietse96: Je foto van je Yamaha YBR 125 '07 is niet te zien in de OP, kun je een nieuwe foto sturen?

@N-Rijder: Je foto van je Honda Varadero 125XL is niet te zien in de OP, kun je een nieuwe foto sturen?

@Medemblikker: Je foto van je Derbi Terra 125 '12 is niet te zien in de OP, kun je een nieuwe foto sturen?

Is er nog iemand die een wijziging wil doorgeven.. nieuwe bike gekocht/verkocht of iets anders :]
 
Laatst bewerkt:
Yes, mijn Hyosung GS125 is ook al weer een tijdje geleden verkocht aan een mede-MF-er als stationsfiets ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan