Gpz 500 uit 97

Friesequad

Rookie
14 jun 2016
16
0
Goedendag
Ik heb een Kawasaki gpz 500 gekocht uit 97
Nou heb ik gehoord dat de koppeling veren te licht zijn.
Heb ze dit met het 97 model al verbeterd..? Zo ook het vliegwiel? De 92 model had daar last van dat vliegwiel het niet vol hield ..

En met een k.n filters.. moet er dan als nog andere sproeiers in?

Of is er een filter die het origineel zo kan vervangen?

Gr siebe
 
pqnXV9o.gif
 
Weet je wat erg is als je nieuw bent en het niet kan vinden.. gelijk de grond in geboord word...

@TS: Het is hier over het algemeen zeer gemoedelijk. Het is misschien een goed idee eens te kijken naar hoe je jezelf opstelt, en eens te bedenken of dat misschien een rol speelt *voeg hier een smiley met rollende ogen in*
 
Is dit een vorm van friese humor of zo? :?
















8-) }) :P _O-

@friesequad Als ik je een tip mag geven, mocht je daadwerkelijk serieuze hulp willen krijgen, Ik zou dan je lange tenen wat intrekken en eerst even proberen je vraagstelling en je reacties wat vriendelijker te formuleren.

Voor wat betreft het vervangen van de luchtfilter(s) zonder dat je wat wilt veranderen is het antwoord heel simpel: Nee dat kan niet. Alleen een standaardfilter is dan de enige mogelijkheid.
Wat betreft de koppelingveren zo lang de koppeling niet slipt dan lijkt het mij dat je niets hoeft te vervangen.
Geen idee wat de mogelijkheden zijn met het vliegwiel en of dit wel of niet vervangen moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ruimte meer voor originele lucht filter blok komt niet meer op een motor fiets... de koppeling krijgt het meer te verduren..en de originele koppeling schijnt te licht te zijn.. die uit 92 die maat van me had wel teminsten.. wou weten of dat in 97 verbeterd is...
 
Ik weet dat er heavy duty veren zijn wou alleen weten of die al in een 97 blok zitten.. dat was met de vliegwiel ook zo.. ik had geen zin om blok uit elkaar te halen om te zien of ze er in zitten
Zo als het nu lijkt haal ik blok uit elkaar en hoop met zegen weer in elkaar haha.. word eerste keer.. dus gaat vast lukken...idd een Quad.. voor door het weiland... gpz offroad.. heb groene kappen zet over iemand belang ?? Haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan