Moto guzzi

Lodola 175

Rookie
17 jun 2016
1
0
Temse
Hallo

ik zit even met een vraagje over mijn lodola 175 cc bj 58 , Na ik mijn blok heb open gehaald heb ik gezien waar de oliepomp zit een boutje is afgebroken deze kan nu nog met 3 bouten vast hangen? de olie pomp voor ziet de spat smeering voor mijn nouken as nu is mijn vraag ga deze zijn druk nog kunnen maken op 3 bouten normaal zijn het er 4
 
Wat is het probleem als je alles open hebt om er weer een nieuw boutje in te draaien? Ik heb het gevoel dat in het ontwerp niet voor niets vier boutjes zijn opgenomen.

Een Lodola is erg bijzonder. Het nadeel is dat er weinig mensen nog verstand van hebben. De plaats waar je die mensen vindt, is wellicht eerder het MGCN forum dan hier: Sleutelforum - MGCN Forum
 
Ik denk dat hij bedoeld dat het schroefdraad afgebroken is, stukgedraaid is, of het montageoog op de pomp beschadigd is.

Los van dat alles, heeft hij schijnbaar het blok open gehaald, komt nu kapotte shit tegen, en in plaats van een reparatie op touw te zetten, gaat hij aan ons vragen of het oké is om het maar gewoon zo te laten zitten.

Dus hierbij: "Ja tuurlijk joh, laat lekker zitten zo. Nu je de boel open heb liggen kun je gelijk een kopbout wegtyfen twee afstandsbussen bij de koppeling weghalen, en een seegerringetje uit de versnellingsbak halen. Wat er niet op zit, kan immers ook niet stuk!"

Hou ons op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan