VMAXlijst van het MF deel 5

Laatste keer kosten het €200,- :)
Paar spuitbussen en klaar is ik. :Y
full
 
Dit wordt de nieuwe kleur als alles goed gaat ... spullen liggen bij de spuuuuter *O*
(kan twee weken duren, ze hadden het druk ) -O-
 
Laatst bewerkt:
Wat voor dragbar heb je er op, daar heb ik ook wel al aan gedacht . Maar ik vindt ze niet
allemaal even mooi . En stuurt dat ook nog een beetje ? . ( heeft dat genoeg pullback ?)
Ik vindt het prettig sturen.
Heb hem van ......over genomen.
Let wel op als je hem op de originele plek zet dat je er één koopt met een kleine knik.
Anders komt die tegen je dummy
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt het prettig sturen.
Heb hem van ......over genomen.
Let wel op als je hem op de originele plek zet dat je er één koopt met een kleine knik.
Anders komt die tegen je dummy


Oke` bedankt , of een rechte rvs buis halen dus .. en dan zelf even kijken
hoe ver hij knikken kan.
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand naar de clubrit zondag (Kees, jij hoeft geen antwoord te geven)

En nog mensen die vanuit het oosten des lands vertrekken, Twente of omgeving?
 
Gaat er nog iemand naar de clubrit zondag (Kees, jij hoeft geen antwoord te geven)

En nog mensen die vanuit het oosten des lands vertrekken, Twente of omgeving?

Een paar weken terug heeft mijn vrouwtje nog wat Maxen gespot op de Dam. 8-)

Cluppie van hier of ander Vmax cluppie?

*D

full
 
@EriX4: Yep, was cluppie van hier, althans was clubrit van de VMCH.

@Mach4: Die rode met dat dikke wiel (= van Piet Ballegooy) komt qua kleur wel heel erg in de buurt met wat jij in gedachte hebt.

@rzwanink: Er staat op forum VMCH een oproepje van ReneWaver die vanuit Nijmegen vertrekt. Niet helemaal naast de deur voor je, maar je komt er min of meer wel langs, gok ik. En ja....., regio 020 tuft ook weer met het vertrouwde groepje die kant op (mits droog weer natuurlijk).
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand naar de clubrit zondag (Kees, jij hoeft geen antwoord te geven)

En nog mensen die vanuit het oosten des lands vertrekken, Twente of omgeving?

Misschien kan ik me losrukken van studie en andere bezigheden.. dan zou ik vanuit Zutphen die kant op begeven...
Maar weet nog nix zeker.. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan