Jerryt's eigenbouw deel 9

Hee` Gerard , welke Spuiterij bij ons in de buurt is goed als motorspuiter ?
Ik bedoel goed en betaalbaar ...



nmvt.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen

De Blackbird straightliner weer op de brug,zit nu Hyperpro veren rondom en het centrale remsysteem is vervangen door een conventionele remset van Hell.Nu nog een kettingscherm fabriceren(tbv keuren)en dan kan die de deur weer uit.Ben benieuwd hoe dit rijd,eind van de dag maar effe proberen.
Effe een piccie zonder de grote kachelpijpen,issie mooier. O-)
full
 
Outdoorpiccie :+
Net even de straat op en neer geweest en valt me ook nog mee kwa sturen. O-)
De baas heeft hem net opgehaalt,zo blij as een kind! *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Even een piccie van mijn plaatgereedschap,werd mij via PM de vraag gestelt wat ik daarvoor gebruik. O-) En uiteraard het Engelse wiel,die is onmisbaar!
full
 
Ook gehad,ik vond het niks,dit voldoed mij veel beter. :+
Er leiden meer wegen naar Rome uiteraard.
 
iPad van de zoon over genomen,werkt effe anders dan de laptop😇
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jerryt, ik volg je forum(s) al een tijdje en ik vind je werk super! Maar ik heb een vraagje; waar heb je dit en met name het framebouwen geleerd? ik neem aan dat je dat niet door schade en schande heb geleerd 😉
 
Hoi Jerryt, ik volg je forum(s) al een tijdje en ik vind je werk super! Maar ik heb een vraagje; waar heb je dit en met name het framebouwen geleerd? ik neem aan dat je dat niet door schade en schande heb geleerd 😉

Wat late reactie maar better let dan net!
Dank voor de complimenten,wat framebouw betreft is het zeker zelf aangeleerd.Gewoon een combinatie van (friese ;) ) logica/al een goede basis wat metaalbewerking en lassen betreft/beetje lef/meten(nog eens meten)/kijken en passie voor motoren en de bouw daar van. :+
Er is deze week ingrediënten gebracht voor een klassieke MV agusta met F4 blok.Word een complete frame/brug en alu tank e.d.voor gemaakt. *O*
Prachtig project weer maar gaat even tijd kosten want MOET(van de baas :+ ) binnenkort ook met buitenkant huis(houtwerk) bezig want dat is al een paar jaar door geschoven en zitten hier en daar slechte stukken bij. :X
Alleen rust kan U redden!
 
Wat late reactie maar better let dan net!
Dank voor de complimenten,wat framebouw betreft is het zeker zelf aangeleerd.Gewoon een combinatie van (friese ;) ) logica/al een goede basis wat metaalbewerking en lassen betreft/beetje lef/meten(nog eens meten)/kijken en passie voor motoren en de bouw daar van. :+
Er is deze week ingrediënten gebracht voor een klassieke MV agusta met F4 blok.Word een complete frame/brug en alu tank e.d.voor gemaakt. *O*
Prachtig project weer maar gaat even tijd kosten want MOET(van de baas :+ ) binnenkort ook met buitenkant huis(houtwerk) bezig want dat is al een paar jaar door geschoven en zitten hier en daar slechte stukken bij. :X
Alleen rust kan U redden!

full


Topspul :P
 
Gaaf zo'n F4 project👍, Is er geen schilder die zijn motor wil laten verbouwen....lekker ouderwetse ruilhandel....bovendien is schilderen echt K.Twerk😅....vooral de voorbereiding dan😡
 
Terug
Bovenaan Onderaan