VMAXlijst van het MF deel 5

Gaat er nog iemand naar de clubrit zondag (Kees, jij hoeft geen antwoord te geven)

En nog mensen die vanuit het oosten des lands vertrekken, Twente of omgeving?

LOL
wordt net wakker... :/
beetje laat voor de rit..
maar is niet eens zo erg als ik naar buiten kijk O-)
 
3d442b0bfa3e172e63bcad5fe16070f7
 
@EriX4: Yep, was cluppie van hier, althans was clubrit van de VMCH.

@Mach4: Die rode met dat dikke wiel (= van Piet Ballegooy) komt qua kleur wel heel erg in de buurt met wat jij in gedachte hebt.

@rzwanink: Er staat op forum VMCH een oproepje van ReneWaver die vanuit Nijmegen vertrekt. Niet helemaal naast de deur voor je, maar je komt er min of meer wel langs, gok ik. En ja....., regio 020 tuft ook weer met het vertrouwde groepje die kant op (mits droog weer natuurlijk).


Wist wel dat jouwe groen is, maar twijfelde toch of jij wel zo'n komlampie hebt. :)
 
vant weekend ff naar de Southern Comfort Vmax Rally op en neer geknalt op de 30 jaar ouwe Max ..dik 1000 km zonder sputteren met de ouwe bak :)
13640880_10154353937243501_7613708972564004798_o.jpg
 
Heb pech met de V-Max. Constateerde vorige week na lekkage van een rubber koelvloeistof slang dat er olie in koelvloeistof zat, dus blok is te heet geweest en waarschijnlijk de koppakkingen eruit gebrand. Heb nieuwe klepdekselpakkingen en cilinderpakkingen besteld en zijn binnen.
Verder een nagenoeg nieuwe koelvloeistof unit compeet met slangen en temp. sensor op Ebay gekocht, want ik vermoed dat dat de boosdoener is geweest. Nu heb ik de breather (deze zit op blok gemonteerd) er ook af gehaald en deze rubber pakking is ook gaar. Is deze ergens los te bestellen? Om nu een complete pakkingset te kopen is me iets te gortig.
Als er verder nog eventuele opmerkingen of suggesties bij vervangen van de cilinderpakkingen zijn hoor ik deze graag. :)
Deze dus....

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan