Triumph Street Triple topic deel 24

mooie fiets ,veel accesoires :} , goede keus ;)

bij Roke vandaan?

Ja klopt, stond daar compleet met de accesoires er op, heb uiteindelijk niet al teveel voor de hele lijst spullen erop betaald op deze manier. Heb nog wel wat plannen:

  1. Denk dat er nog een ruitje op de flyscreen gaat komen om nog net even wat extra wind te verwijderen, mag alleen niet ten koste van de look gaan ;)
  2. En ik denk erover om de huidige koppeling en remhendel te vervangen, zitten wel mooie Triumph alu hendels op alleen heb je die in korte en lange variant, dit zijn de korte en ik vind langere hendels veel fijner doseren.
  3. Maybe nog een zwarte wheel stripe op de rode wielen.
  4. Misschien een volledig andere koplamp, ben geen enorme van van de buglights, mooie setjes zijn echter behoorlijk prijzig, daarnaast moet het intrumentenpaneel verplaatst en ben je ook ineens van de flyscreen en het eventuele ruitje af, dus nog wel wat puntjes waar ik over moet nadenken of het wel zo'n verbetering is.
  5. Ander stuurtje, gewoon mooi geanodiseerd stuurtje en evt iets lager dan deze. Waarschijnlijk een Renthal.
  6. Paar beschermers voor frame etc
  7. Tankpad, die is net binnen, moet nog even kijken of ik em helemaal plak of deels, de zwarte zijvleugeltjes staat wel Daytona in namelijk. Zie onder:

streettriplerx_tankpad.jpg
 
Ja klopt, stond daar compleet met de accesoires er op, heb uiteindelijk niet al teveel voor de hele lijst spullen erop betaald op deze manier. Heb nog wel wat plannen:

  1. Denk dat er nog een ruitje op de flyscreen gaat komen om nog net even wat extra wind te verwijderen, mag alleen niet ten koste van de look gaan ;)
  2. En ik denk erover om de huidige koppeling en remhendel te vervangen, zitten wel mooie Triumph alu hendels op alleen heb je die in korte en lange variant, dit zijn de korte en ik vind langere hendels veel fijner doseren.
  3. Maybe nog een zwarte wheel stripe op de rode wielen.
  4. Misschien een volledig andere koplamp, ben geen enorme van van de buglights, mooie setjes zijn echter behoorlijk prijzig, daarnaast moet het intrumentenpaneel verplaatst en ben je ook ineens van de flyscreen en het eventuele ruitje af, dus nog wel wat puntjes waar ik over moet nadenken of het wel zo'n verbetering is.
  5. Ander stuurtje, gewoon mooi geanodiseerd stuurtje en evt iets lager dan deze. Waarschijnlijk een Renthal.
  6. Paar beschermers voor frame etc
  7. Tankpad, die is net binnen, moet nog even kijken of ik em helemaal plak of deels, de zwarte zijvleugeltjes staat wel Daytona in namelijk. Zie onder:
ik zie nu pas dat jij voor goudkleurige remklauwen heb i.p.v. de standaar zwarte op de RX :9
 
Ach ja... Goud, zwart... beiden ok toch ? Wordt pas problematisch als ze gifgroene gaan leveren of zoiets ;)
 
Ben weer terug van "vakantie"
Op 21 juni is er in ons vakantieadres ingebroken en heel veel gestolen, waaronder laptops en mobiele telefoons.
Nu eindelijk tijd om bij te lezen.
Mooi dat jullie sindsdien rustig aan gedaan hebben en ik maar 4 berichtjes had gemist :/
 
Getver Jeroen, wat balen zeg... t blijft een crimineel gebeuren daar op Cura. Verder wel lekker gehad?
 
Getver Jeroen, wat balen zeg... t blijft een crimineel gebeuren daar op Cura. Verder wel lekker gehad?
Ja was mooi daar, tot de laatste week.
Vannacht pas om 4:00 uur in slaap gevallen, krijg er steeds meer moeite mee om het van me af te zetten.
Het is namelijk niet de enige inbraak geweest.
2 Dagen na ons vertrek uit Nederland is bij ons thuis ingebroken.
Ze zijn het hele huis door geweest, maar niets meegenomen. Dit kon ik tijdens de vakantie wel van me afzetten, maar voel me steeds onveiliger in mijn eigen huis.
Ik durf zelfs geen kladblok met nieuwe wachtwoorden in de kamer te laten liggen.
Komende week aangifte doen van 2 inbraken, inboedelverzekering bellen voor schade aan kozijn, reisverzekering voor gestolen spullen tijdens vakantie, nieuwe bankpas, rijbewijs en paspoort regelen.
We hebben nu 2 oude mobiele telefoons te leen, maar die moeten ook snel nieuw aangeschaft worden, net als een laptop/tablet.
Morgen weer werken, hoop dat ik vannacht beter kan slapen....
 
Ach jezus zeg, thuis ook nog!! Pfff... dat is el heel heftig.
Sterkte met alle regelzaken en je mind. Kan me voorstellen dat je even niet relaxt in je bed ligt.



Vakantiegangers pas tegenwoordig ook op als je je krantenabbo tijdelijk stopzet. Ik ken verhalen waarbij de krantenjongens in n netwerk zitten waarbij dit in de gaten wordt gehouden en ook je huis wordt leeggehaald.
 
Weer ff een paar fototjes genomen...

2016-06-24_20-29-37_HDR_zpsbqaatmoq.jpg


2016-06-25_19-59-56_HDR_zpscya2nen2.jpg


2016-06-25_20-00-31_HDR_zpsrdy2a6pv.jpg


2016-06-25_19-55-47_HDR_zpsre8zccx8.jpg


2016-06-25_19-56-05_HDR_zpsfqoajk1x.jpg


2016-06-25_19-57-20_HDR_zpsyf4bdqnv.jpg


2016-06-25_19-58-00_HDR_zpsauavw6ab.jpg


2016-06-25_19-58-30_HDR_zpsbsozl2k5.jpg


Then it was time to go!

2016-06-25_20-37-54_HDR_zps5oftiwog.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja was mooi daar, tot de laatste week.
Vannacht pas om 4:00 uur in slaap gevallen, krijg er steeds meer moeite mee om het van me af te zetten.
Het is namelijk niet de enige inbraak geweest.
2 Dagen na ons vertrek uit Nederland is bij ons thuis ingebroken.
Ze zijn het hele huis door geweest, maar niets meegenomen. Dit kon ik tijdens de vakantie wel van me afzetten, maar voel me steeds onveiliger in mijn eigen huis.
Ik durf zelfs geen kladblok met nieuwe wachtwoorden in de kamer te laten liggen.
Komende week aangifte doen van 2 inbraken, inboedelverzekering bellen voor schade aan kozijn, reisverzekering voor gestolen spullen tijdens vakantie, nieuwe bankpas, rijbewijs en paspoort regelen.
We hebben nu 2 oude mobiele telefoons te leen, maar die moeten ook snel nieuw aangeschaft worden, net als een laptop/tablet.
Morgen weer werken, hoop dat ik vannacht beter kan slapen....
Jeetje balen man.

Spreek helaas ook uit ervaring. Heel vervelend dat onbekenden in je spullen hebben zitten neuzen.
 
Ja was mooi daar, tot de laatste week.
Vannacht pas om 4:00 uur in slaap gevallen, krijg er steeds meer moeite mee om het van me af te zetten.
Het is namelijk niet de enige inbraak geweest.
2 Dagen na ons vertrek uit Nederland is bij ons thuis ingebroken.
Ze zijn het hele huis door geweest, maar niets meegenomen. Dit kon ik tijdens de vakantie wel van me afzetten, maar voel me steeds onveiliger in mijn eigen huis.
Ik durf zelfs geen kladblok met nieuwe wachtwoorden in de kamer te laten liggen.
Komende week aangifte doen van 2 inbraken, inboedelverzekering bellen voor schade aan kozijn, reisverzekering voor gestolen spullen tijdens vakantie, nieuwe bankpas, rijbewijs en paspoort regelen.
We hebben nu 2 oude mobiele telefoons te leen, maar die moeten ook snel nieuw aangeschaft worden, net als een laptop/tablet.
Morgen weer werken, hoop dat ik vannacht beter kan slapen....

Jeroen, wat een klote nieuws! Maar een kleine tip... Wachtwoorden kun je de applicatie Keepass voor gebruiken, die kun je vervolgens weer in bijvoorbeeld een Google Drive account opslaan. Het database bestand is zeer sterk versleuteld, dus bij verlies niet bruikbaar voor derden.
 
Laatst bewerkt:
Ja was mooi daar, tot de laatste week.
Vannacht pas om 4:00 uur in slaap gevallen, krijg er steeds meer moeite mee om het van me af te zetten.
Het is namelijk niet de enige inbraak geweest.
2 Dagen na ons vertrek uit Nederland is bij ons thuis ingebroken.
Ze zijn het hele huis door geweest, maar niets meegenomen. Dit kon ik tijdens de vakantie wel van me afzetten, maar voel me steeds onveiliger in mijn eigen huis.
Ik durf zelfs geen kladblok met nieuwe wachtwoorden in de kamer te laten liggen.
Komende week aangifte doen van 2 inbraken, inboedelverzekering bellen voor schade aan kozijn, reisverzekering voor gestolen spullen tijdens vakantie, nieuwe bankpas, rijbewijs en paspoort regelen.
We hebben nu 2 oude mobiele telefoons te leen, maar die moeten ook snel nieuw aangeschaft worden, net als een laptop/tablet.
Morgen weer werken, hoop dat ik vannacht beter kan slapen....

Alarm monteren?
 
goedemorgen heren,

Ik kom zelf uit Arnhem en kom regelmatig op de dijken rondom Arnhem Street Triple rijders tegen. Ben benieuwd of er op dit forum nog meer ST rijders uit Arnhem of omgeving komen.
 
goedemorgen heren,

Ik kom zelf uit Arnhem en kom regelmatig op de dijken rondom Arnhem Street Triple rijders tegen. Ben benieuwd of er op dit forum nog meer ST rijders uit Arnhem of omgeving komen.

Over een paar weken ga ik tijdelijk(dik half jaar _O- ) bij mijn schoonouders wonen in Duiven, zal dan ook af en toe op de street de omgeving bewonderen . :]
 
Ja was mooi daar, tot de laatste week.
Vannacht pas om 4:00 uur in slaap gevallen, krijg er steeds meer moeite mee om het van me af te zetten.
Het is namelijk niet de enige inbraak geweest.
2 Dagen na ons vertrek uit Nederland is bij ons thuis ingebroken.
Ze zijn het hele huis door geweest, maar niets meegenomen. Dit kon ik tijdens de vakantie wel van me afzetten, maar voel me steeds onveiliger in mijn eigen huis.
Ik durf zelfs geen kladblok met nieuwe wachtwoorden in de kamer te laten liggen.
Komende week aangifte doen van 2 inbraken, inboedelverzekering bellen voor schade aan kozijn, reisverzekering voor gestolen spullen tijdens vakantie, nieuwe bankpas, rijbewijs en paspoort regelen.
We hebben nu 2 oude mobiele telefoons te leen, maar die moeten ook snel nieuw aangeschaft worden, net als een laptop/tablet.
Morgen weer werken, hoop dat ik vannacht beter kan slapen....

Wat een pech, naar man. Psychisch geeft het een klap. Hopelijk kunnen jullie het goed verwerken. Veel sterkte in ieder geval en laat het je niet gek maken.
 
Dank je wel allen.
Ik ga me verdiepen in een huisalarm.
Plannen die ik al had was het vervangen van 3 kozijnen, waaronder het kozijn die nu geforceerd is.
Daar komt nu een alarm en een hek voor de oprit bij.
Stukje bij beetje ga ik proberen het zo veilig mogelijk te krijgen. Probleem is gewoon dat ik vrij woon. Buren links en rechts op 100 meter die niet kunnen zien of er iemand rond het huis loopt. Over- en achterburen heb ik niet.
 
Binnenkort moet mijn street (street triple r uit 2013) voor de 10k onderhoudsbeurt naar de dealer. Heeft iemand een idee wat een goede triumph dealer hiervoor is in de buurt van Zoetermeer?

Heeft iemand een indicatie aan wat voor bedrag ik hiervoor opzij moet zetten?
In het werkplaatshandboek zag ik dat ook de olie en kvs ververst wordt, zit de kvs en olie die erin gaat bij de prijs erin? Anders vul ik het zelf even bij eerst.
 
Binnenkort moet mijn street (street triple r uit 2013) voor de 10k onderhoudsbeurt naar de dealer. Heeft iemand een idee wat een goede triumph dealer hiervoor is in de buurt van Zoetermeer?

Heeft iemand een indicatie aan wat voor bedrag ik hiervoor opzij moet zetten?
In het werkplaatshandboek zag ik dat ook de olie en kvs ververst wordt, zit de kvs en olie die erin gaat bij de prijs erin? Anders vul ik het zelf even bij eerst.

De 10 k beurt is alleen een algemene controle rondom en nieuwe olie en oliefilter.. Bij 20 k is pas het eerste serieuze onderhoud dacht ik :Y zal hooguit 150 euro kosten gok ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan