Aprilia RSW250 GP motor

13241404_968134886632945_2032798935764293154_n.jpg
 
Mocht je er niet uitkomen qua afstelling 2takt, dan kan ik je ddl-tuning in klaaswaal aanbevelen. Een echte 2takt expert met eigen testbank.
 
Mocht je er niet uitkomen qua afstelling 2takt, dan kan ik je ddl-tuning in klaaswaal aanbevelen. Een echte 2takt expert met eigen testbank.
Afstelling kan alleen op de baan helaas.
Is elke keer weer anders.
Op de testbank is ie al geweest.
 
Ben in kontakt gekomen met 2 mechaniekers uit Italië die meer als 20 jaar ervaring hebben met aprilia's in het wereldkampioenschap 250gp.
In een groeps app vertelde ze mij, nadat ze foto's van de zuigers en t geluid hoorde van t warm draaien, dat ie veels te arm loopt.
Nu hebben zij een gigantische verzameling aan sproeiers en naalden aan mij ge doneerd en daarbij nog een aantal verbrandings kamers die ik nodig zal hebben.
Ook nog een afstel systeem op papier gezet zodat ik de boel goed op de rit kan krijgen.
Ik begrijp nu wel dat de teams met aprilia's veel geld nodig hadden om deze machines goed te krijgen.

Goeie actie van die lui Anand!

Kan Jaap Kingma of Hans Smees je niet aan afstelgegevens helpen voor de Nederlandse omstandigheden?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van die lui afstel gegevens gekregen van toen ze in assen reden.
Komt goed allemaal
 
Heb je inmiddels al meer kunnen rijden en experimenteren met afstellingen?
Had nog een ow cup wedstrijd die niet af kon zeggen, daar heb ik nog iets kunnen doen.
Maar de tijd is zo kort daar.
Ging al iets beter.
Volgende week zaterdag gaan we een hele dag op de testbank, wat simulaties doen oa.
 
Had nog een ow cup wedstrijd die niet af kon zeggen, daar heb ik nog iets kunnen doen.
Maar de tijd is zo kort daar.
Ging al iets beter.
Volgende week zaterdag gaan we een hele dag op de testbank, wat simulaties doen oa.

De cup is eigenlijk speciaal voor winkelbrommers die een beetje aangepast worden tot "racer". Niets mis mee hoop lol en weinig technische uitdaging. Maar jij met je pure volbloed racer hebt aan 20 min training en Qal niet geneoeg. ;)

Ik heb nog ff bij je staan te kijken in de pitstraat toen je tijdens de wedstrijd sproeiers moest wisselen _O-
Ik ben geen 2t liefhebber (ondanks dat alleen in de basis racer materiaal is O-) ) maar wat een mooie echte RACER. :}
 
Heel erg druk met werk en privé gebeuren.
Heb me wel ingeschreven bij de OW Cup.
Ga volgende week weer de Aprilia uit t vet halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan