Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic - deel 2

Vandaag rit van 300km gedaan lekkere kaas gegeten in de abdij van Maredsous,zalig.

IMG_0492_zpsjf8icygm.jpg
 
En het was nog droog ook zo te zien ;) .
Ik hoop nog een keer de originele zijkoffers voor de 1050 te vinden in het blauw voor een nette prijs. Dus als iemand een keer wat tegen komt ;)
 
Ik heb ze wel nieuw en ongebruikt met zwarte kleurschilden in de garage staan, die mogen weg. Ex ophanging en sloten.

Ik heb trouwens van het voorjaar ook mijn linksysteem op de 1050 moeten vervangen, was ook volledig kapot. Op de 1050 dus ook smeren die hap.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze wel nieuw en ongebruikt met zwarte kleurschilden in de garage staan, die mogen weg. Ex ophanging en sloten.

Ik heb trouwens van het voorjaar ook mijn linksysteem op de 1050 moeten vervangen, was ook volledig kapot. Op de 1050 dus ook smeren die hap.

de oude versie of de up-grade versie?
tja, die naaldlagers gaan kapot/verslijten. hebben niet het eeuwige leven.
 
beste sprint rijders,

Ik ben van plan om een sprint st model 2006 te gaan kopen.

zijn er nog bijzondere punten waar ik op moet letten bij deze motor ?


groetjes, Michiel
 
beste sprint rijders,

Ik ben van plan om een sprint st model 2006 te gaan kopen.

zijn er nog bijzondere punten waar ik op moet letten bij deze motor ?


groetjes, Michiel

Volgens mij niks anders als bij andere motoren? ( Correct me if i am wrong).

Gewoon kijken hoe de algehele staat van de motor is en verder vooral maak een proefrit en kijk of je er snel aan kan wennen! :]
 
En het was nog droog ook zo te zien ;) .
Ik hoop nog een keer de originele zijkoffers voor de 1050 te vinden in het blauw voor een nette prijs. Dus als iemand een keer wat tegen komt ;)

Als je de juiste spuiter vind hoeft dat ook niet veel te kosten... ik was voor de koffers en duocover van m'n 955i samen €150,- kwijt
 
Heb van mijn 2010 GT ook het linksysteem uit elkaar gehaald (althans... deels) maar dat stond allemaal goed in het vet gelukkig :)
 
Wat bedoel je?

Mijn fiets komt uit 2009, is dat een antwoord?
ik geloof het niet. ik weet niet wanneer die up-date is uitgevaardigd.
de eerste versie kon breken en daarvoor moesten alle oudere fietsen ge-update worden.

de mijne heeft iig de up-date versie.
full
 
Laatst bewerkt:

Niet gek, helaas heeft het nu even weinig nut dus ga ik ze alleen aanschaffen als het hoog nodig is. ( We gaan 1 a 2 weekendjes per jaar weg, en mijn ervaring is hoe meer ruimte je hebt hoe meer je mee neemt). En onze 2 weken weg vakantie staat de motor op de aanhanger dus dan zouden ze zo en zo niet mee gaan.


Hebben jullie nog een beetje kilometers gemaakt trouwens? Ik heb nu sinds oktober ongeveer 4.500 km gemaakt waarvan 4400 met veel plezier ( 100km in het donker stromende regen onderkoeld ergens in de Ardennen _O- )

Edit: Trouwens nog een vraagje wat voor remblokken gebruiken jullie? Ze zijn bijna aan vervanging toe -O-
 
Laatst bewerkt:
.......


Hebben jullie nog een beetje kilometers gemaakt trouwens? Ik heb nu sinds oktober ongeveer 4.500 km gemaakt waarvan 4400 met veel plezier ( 100km in het donker stromende regen onderkoeld ergens in de Ardennen _O- )

Edit: Trouwens nog een vraagje wat voor remblokken gebruiken jullie? Ze zijn bijna aan vervanging toe -O-

Ca.7500 sinds januari/februari
Hoofdzakelijk gemaakt me een trip van 4 dagen Vogezen en een 6 daagse trip Italië, Zwitserland.
Met de nodige snelweg kilometers, dat dan weer wel. Zit ongeveer 1000 km bij aan 1 daagse tripjes in Nl

Alle andere 1 daagse tripjes op de fuut gemaakt.

Remblokken...... Zijn vorig jaar vervangen, maar wat henkie erop gezet heeft weet ik zo niet 8-)
 
Ik rijd met "wat zachtere" remblokken. Ooit eens in overleg met de dealer geprobeerd en dat gaf wat meer gevoel. Maar meer dan "wat zachter" weet ik ook niet.

En kilometers? Iedere maand 1000 tot 1500, vooral woonwerk met hier en daar een uitspatting zoals terug uit Brussel via de Ardennen en Eifel.
 
bij mijn sprint zijn de lampen gestopt met branden.

Ik heb de zekeringen nagekeken en de lampen vervangen maar nog steeds geen licht.
heeft iemand een idee wat het kan zijn ?
ook het blauwe lampje in het dashboard brand niet als ik sein met groot licht
 
bij mijn sprint zijn de lampen gestopt met branden.

Ik heb de zekeringen nagekeken en de lampen vervangen maar nog steeds geen licht.
heeft iemand een idee wat het kan zijn ?
ook het blauwe lampje in het dashboard brand niet als ik sein met groot licht

ten 1e. welkom!
wat voor een sprint heb je?
doet achter het wel? stand van lichtschakelaars correct.
ik zou eerst stekker controleren, lampje(s) en vervolgens de massa verbinding(en).
heb je een multi-meter( en weet je hoe dat werkt)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan