Stella Alpina Treffen

Wij zijn er een paar dagen later :) waarschijnlijk woensdag of donderdag.
Dan zal het er vast wel weer wat rustiger zijn.
 
Wij willen zaterdag vertrekken vanaf omgeving maastricht 's ochtends vroeg. Zijn er nog meer mensen die dan die kant op gaan?
 
Ik zou graag meegaan, maar dat gaat 't 'm dit jaar niet worden, helaas.

Vraagje aan iedereen die bekend is in deze hoek. Enige tijd geleden kwam er de een of andere col ter sprake tussen Frankrijk en Italië. Dat was van oorsprong een militaire weg, met helemaal bovenaan een tunnel als doorgang. Wie weet waar en wat dit was? Ik ben de naam en plaats helemaal vergeten.
 
Als je er toch bent doe dan ook de Col de Assietta & Col de Finestre, deze liggen vlak bij elkaar !! Ze zijn ook niet zo ver vanaf Stella Alpina treffen. 2 weken terug met sneeuw over de Col de Finestre maar de Assietta was nog dicht ivm de sneeuw....

Veel plezier Allemaal die gaan !!!
 
Als je er toch bent doe dan ook de Col de Assietta & Col de Finestre, deze liggen vlak bij elkaar !! Ze zijn ook niet zo ver vanaf Stella Alpina treffen. 2 weken terug met sneeuw over de Col de Finestre maar de Assietta was nog dicht ivm de sneeuw....

Veel plezier Allemaal die gaan !!!

:^ supermooi ook!
 
Jaaaaaaaaaaaah zeker aanrader..........
full
 
Vorig jaar heb ik deze ook gereden op de AT, jammer dat ik behoorlijk hard onderuit ging op de weg naar beneden en m'n helm over 15 cm gebroken is, ik 2 dagen koppijn heb gehad en m'n motor olie lekte en niet meer kon schakelen, verder is het echt een leuke trip! Ik heb wel de top gehaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgende week is het weer zover *O*

Afgelopen weekend teruggekomen uit Noorwegen, nu de motor weer klaar maken, gister al bandje gewisseld, zo nog even de olie verversen en dan kunnen we einde van de week die kant weer op :]
 
Volgende week is het weer zover *O*

Afgelopen weekend teruggekomen uit Noorwegen, nu de motor weer klaar maken, gister al bandje gewisseld, zo nog even de olie verversen en dan kunnen we einde van de week die kant weer op :]

Wanneer gaan jullie die kant op? Rijden jullie in 1 dag?
 
Oké, wij rijden ook alles binnendoor. Wij vertrekken zaterdag maken een stop in de Vogezen en gaan zondag richting de Stella. Maatje van me wat mee rijdt ook een xt660z
 
Nadeel als je zondag in de loop van de dag aankomt is dat er een hoop volk alweer vertrokken is. Voordeel is wel dat het lekker rustig is.

Onze planning is om zaterdag einde van de middag daar aan te komen, zondagmiddag weer vertrekken, maandagavond/dinsdag weer thuis :]
 
Laatst bewerkt:
Hier kriebelt het ook om gewoon op de motor te stappen vrijdag en een weekendje tot daar te rijden...

Maandag moet ik, als ik pech heb, om 12u 's middags op het werk zijn...
 
Jammer dat je er maandag al weer moet zijn, dinsdag zou beter zijn anders wordt het wel erg kort, maar het is te doen.
 
Jammer dat je er maandag al weer moet zijn, dinsdag zou beter zijn anders wordt het wel erg kort, maar het is te doen.


Is eigenlijk maar een kleine kans dat ik moet opdagen maandag, maar een kleine kans is ook een kans he...

M'n wederhelft ziet het niet zitten en alleen is ook maar alleen he... we schuiven het wel een jaartje op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan