Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd. Meer gericht op kleding en af en toe verkoop van buitenlandse(engelse) ex probleem motoren. :)

De werkplaats werd met de dag slechter.
Meer stage lopers dan echte monteurs zoals Weinandt.

Dat is ook de reden dat hij daar weg is gegaan.
 
Laatst bewerkt:
full


Gisteravond m'n ouwe Blade teruggekocht....komende dagen even nalopen en daarna ga ik graag een rondje mee!
 
Beste stadsgenoten,

Afgelopen week mijn R1 naar dipi moto in Gilze gebracht om het irritante alarm te laten uitbouwen, motor zat nog in de garantie (daar gekocht) en moest vanzelfsprekend alleen het arbeidsloon betalen.

Ik vroeg om een vervangende motor aangezien teruglopen iets te ver is vanuit Gilze naar Breda.
Kreeg ik gratis een dikke KTM 990 SMT mee :P !!

Moest er niet alleen mee naar huis rijden, maar ook een dikke 100 km woon werk verkeer.
Geen probleem volgen eigenaar Bas van dipi moto. Wel ff met volle tank retour natuurlijk.

In mijn ogen een heel goede service en zeer klantvriendelijk! !!!
Prima zaak die dipi moto, koffie smaakte ook goed.

(Wat is dit topic een dooie boel geworden zeg............ :o )
 
Laatst bewerkt:
Mocht er iemand interesse hebben in een goed werkende Data tool alarm stuur ff een PM.
Gratis af te halen, inbouwen schijnt wel een hele klus te zijn.
 
Dooie boel?
Hoe kom je daar nou bij. ;)

Misschien teveel Whats appers en teveel regen :)
Dipi is idd een mooie zaak maar over de service gaan verschillende verhalen de rondte. (Maar dat is volgens mij overal zo) Wel goed om te horen dat ze jou goed hebben geholpen.

:W
 
Zo heel veel wordt er in de Whatsapp ook niet geroepen hoor. Misschien is het niet zo levendig om dat we niet meer rijden? :P
 
Geachte Bredanaars (en mensen uit de omgeving van),

Ik probeer m'n vriendinnetje aan het rijden te krijgen, echter is ze nogal klein. Kent iemand een rijschool in de omgeving van Breda waar ze beschikken over een verlaagde of lage motor?
Mijn dank is groot! :)
 
Helaas, Blom heeft geen verlaagd model. Wél konden ze me vertellen dat het model Yamaha dat ze hebben vrij laag is, maar ik ben bang dat dat 'm niet wordt.. Dus als er nog meer suggesties zijn, dan hoor ik ze graag!
 
Oja, wat ik was vergeten te melden: ze is 22, en gaat dan dus voor de categorie A2.
Had de sportster gezien, maar die valt helaas af..
 
Zijn er hier eigenlijk nog handige harries? Vroeger hadden we MCC (voor de oude garde).

ik zoek namelijk iemand die me kan helpen met de beugel van een van mijn demper. Deze is afgebroken en ik vind de tijdelijke ijzerdraadjes van mezelf toch niet zo mooi. ik zou dus iemand die of dit kan fixen (beugel lassen) of voor me een nieuw beugeltje kan maken.

Een nieuw beugeltje kost me bij de fabrikant 100 dollar exclusief verzending

post-6590-0-52493400-1465369356.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan