gs500

25 dec 2012
165
2
Haren(Groningen)
Zo ik b geslaagd voor mijn rijbewijs en heb de gs500 voor zo ver klaar.

Nu i het alleen dat die niet heel lekker loopt. Hij remt tijdens het rijden nie af op de motor.

Bij stil staan loopt d stationair 1000 toeren. En gas geven zakt die ook niet snel terug maar ook weer niet langzaam. Alleen al je dus gaat rijden is het heel er vervelend want bij terug schakelen remt die dan ook niet echt af omdat hij dan hoog toerig loopt 3000 als ik ontkoppel.

Ps denk valse lucht en afstellen/synchroniseren. Dus ga daar vanmiddag naar kijken maar mocht iemand anders nog ideeën hebben wat het kan zijn hoor ik het graag.

Alvast bedankt
 
Als je nu van je vlotterbakjes nr18 de aftapschroef er eerst eens uit draait dan kan de eventuele rommel in de carbs al grotendeels weg lopen. Wel eerst even de benzinekraan dicht zetten. Als de vlotterkamers leeg gestroomd zijn dan nog even de benzinekraan open om het laatste restje rommel weg te spoelen. Wel even een opvangbak onder de carb houden of onder de motor zetten en niet roken tijdens deze werkzaamheden of de benzine over een bloedheet motorblok laten lopen.
Tenzij je van spanning en sensatie houdt en graag in vuur en vlam staat.
 
Klopt alleen heel veel die elkaar tegen spreken. Met de info tot nu toe gaat alles goed. Hahahha.
Maar ik heb daar al zeker ook op gekeken en ook heus veel aan gehad.

Volgens is in dat topic ook dat de ene zegt koffiebruin moet je bougie wezen dan heb je een mooie verhouding en de ene spreek dat weer tegen omdat dit weer alleen zou gelden voor twee takt.

Dus dat is soms wat lastig van wat je moet geloven. Maar kijk zeker vaak in dat topic. Is ook de rede dat ik een gs500 heb gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan