Honda hornet start moeizaam

Tijsjuh

MF'er
28 jun 2016
125
1
venray
Hallo

Ik heb sinds een maand een mooie honda hornet een pc36 uit 2004

Nu rijdt hij goed (zover ik kan beoordelen als noob :p )
Maar als de motor een paar dagen stilstaat heb ik moeite om de motor aan te krijgen ;(
Hij start dan pas na een aantal pogingen en dan lijkt het net of dat hij heel arm loopt en als ik dan gas geef valt hij weer uit.
Naar een paar keer proberen krijg ik hem wel gestart.
Zou dit met lange stilstant te maken kunnen hebben omdat hij hiervoor bij een handelaar heeft gestaan?

Of moet ik ergens anders gaan zoeken
 
Langere tijd stil staan geeft idd vervelende bijwerkingen. Zoals wat jij hebt.

Tis lastig te zeggen, maart het lijkt op dat ergens geen benzine doorheen kan, of onvoldoende.

beetje aangekoekt en viezig, om het zo maar te zeggen.
 
Ja dan moet ik dat eens na kijken. Want het veeemde is dat hij het daarna wel weer doet of na een dag nog steeds maar een paar dagen is een probleem.
Ik zal het morgen proberen te filmen meschien dat het dan duidelijker is.
 
Ja dan moet ik dat eens na kijken. Want het veeemde is dat hij het daarna wel weer doet of na een dag nog steeds maar een paar dagen is een probleem.
Ik zal het morgen proberen te filmen meschien dat het dan duidelijker is.
Ipv filmen kun je misschien beter kijken hoe alles werkt.
 
Ja ik gebruik wel de choke.

Ik ga gewoon terug naar de handelaar waar ik hem gekocht had heb nog 2 maande gerantie maar ik dacht meschien eerst kijken wat andere mensen er van zegen.
Niet dat hij voor een tijdelijke oplossing gaat en dat ik over een paar maande met het zelfde probleem zit
 
Laatst bewerkt:
Ja ik gebruik wel de choke.

Ik ga gewoon terug naar de handelaar waar ik hem gekocht had heb nog 2 maande gerantie maar ik dacht meschien eerst kijken wat andere mensen er van zegen.
Niet dat hij voor een tijdelijke oplossing gaat en dat ik over een paar maande met het zelfde probleem zit
Je hebt natuurlijk weer garantie op de reparatie.
Terug gaan en in orde laten maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan