Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een leuke middag @ Pier15 Breda...Heyday motor fair...hoog Harley gehalte maar genoeg cafe stijl fietsen gezien!

En erg leuke reacties op m'n ouwe kawa gehad....
 
Dag allemaal,

Ik zal me even voorstellen! Ik ben Irene, 23 en kom uit Breda. Woensdag mag ik afrijden en als ik slaag mag ik hopelijk heel wat mooie kilometers maken op mijn Kawa ZR7S uit 2004. Deze staat al vol ongeduld op me te wachten.

Hopelijk kan/mag ik eens een rondje meerijden!
 
Was een leuke middag @ Pier15 Breda...Heyday motor fair...hoog Harley gehalte maar genoeg cafe stijl fietsen gezien!

En erg leuke reacties op m'n ouwe kawa gehad....

Grappig. Die groen witte kawa naast die cbr uit 91 zeker?
We hebben nog staan kletsen. Grappig dat ik er nu pas achter kom dat je hier op MF zit :)
 
Grappig. Die groen witte kawa naast die cbr uit 91 zeker?
We hebben nog staan kletsen. Grappig dat ik er nu pas achter kom dat je hier op MF zit :)

Haha...grappig idd....MF sticker zit trouwens nog op de caferacer....maar heb nu iig 1 gezicht van hier bij een naam.....

succes met de reanimatie van je Appie....
 
Was gezellig vandaag Kevin.
Long time no see. En zo zie je maar weer: Elkaar helpen is beter dan 200 euro betalen.

Biertje smaakt goed trouwens :P
 
Ja top.

Bedankt voor de hulp. Inderdaad gezellig en zo zie je maar weer dat MF meer is dan een forum.
Ik zit trouwens ook in de MF Appgroup.

Mijn motor is gelukkig weer gemaakt (uitlaat gelast, nieuwe kettingset en nieuwe remblokken) dus ik kan binnenkort weer kilometers maken.
 
@kevins fanclub :W
Thanks voor het voorijden, de vfr klinkt goed 👍
 
Ook leuk toch. Ff langs die camping ponderosa in chaam... Loopt de weg dood (zandpad)en moeten we een camping over dacht ik.
Was gewoon een doorgaande weg dus. Ach prima toch om zo wat km s weg te rijden.
 
Ik ben net een beetje in Basecamp aan het knutselen geweest en waarschijnlijk wil ik zaterdag mijn creatie gaan testrijden. Het is een route van 225 km en zonder al teveel oponthoud verwacht ik 4 ,5 uur rijden en half uur tot uur lunchpauze.

iemand van hier interesse?
Vertrek om 10 uur vanuit Drimmelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan