kleppendeksel pakking vervangen, hoe?

5 apr 2016
7
0
ik heb een opel corsa en ik wil mijn kleppen deksel vervangen kan ik dit zomaar doen wat moet ik hier allemaal voor doen bijvoorbeeld moet ik de olie dana er ook uit laten en er later schonen in doen en moet ik ook anderen dingen vervangen als ik alleen de kleppendeksel wil vervangen
 
Hoi, ik heb een klein vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Vandaar dat ik hem even hier stel:
Ik heb een grote beurt laten uitvoeren bij mij honda civic 😋 de kleppen zijn gesteld, maar t lijkt alsof de oude pakking is hergebruikt, is dat gebruikelijk?
Alvast bedankt!
 
Hoi, ik heb een klein vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Vandaar dat ik hem even hier stel:
Ik heb een grote beurt laten uitvoeren bij mij honda civic 😋 de kleppen zijn gesteld, maar t lijkt alsof de oude pakking is hergebruikt, is dat gebruikelijk?
Alvast bedankt!
als alle kleppen zijn gestelt dan is dat gebruikelijk :Y
de pakking wordt dan over de gehele lengte anders belast. dus op verse stukjes en dan kan het.

bij de betere motor , zoals de bmw k serie, kan je de kleppendeksel pakking altijd hergebruiken , mits niet gescheurd.
 
Laatst bewerkt:
Er zit een aftapbout in het carter.

Maar als ik het zo lees, lijkt het me niet verstandig dat je zelf dingen gaat doen, no offence :)


full
 
Helaas voor TS, maar als ik zijn reacties lees, is mss verstandiger dat ie dit klusje niet zelf gaat doen. Nu is het nog een zwetende pakking, straks wss veel erger! Haal er iemand bij met kennis van zaken.

Nog beter: Eerst nog wat vaardigheden opdoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan