Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Voor 5 x 20 minuten? Ik heb een paar keer op Zandvoort mogen rijden en daar vroegen de mannen in leren pakken met bult op rug + krakende SIDI laarsjes (je weet wel, ze zien eruit als een G.I Joe mannetje) tijdens een briefing, aan de instructeur hoeveel uit de straatbanden te halen. Die instructeur zei dat bij de straatbanden die gebruikt worden op t circuit niets uit hoeft. Zit tussen de oortjes.
Zoals ik al zei, in langzamere groepen hoeft dat inderdaad niet.

Als het wat harder gaat mag er achter wel wat uit, echter een klein beetje maar.
 
Voor 5 x 20 minuten? Ik heb een paar keer op Zandvoort mogen rijden en daar vroegen de mannen in leren pakken met bult op rug + krakende SIDI laarsjes (je weet wel, ze zien eruit als een G.I Joe mannetje) tijdens een briefing, aan de instructeur hoeveel uit de straatbanden te halen. Die instructeur zei dat bij de straatbanden die gebruikt worden op t circuit niets uit hoeft. Zit tussen de oortjes.
Problemen mee? :]

13124721_1090584057667573_8913150141108597346_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inmiddels ook trotse eigenaar van een 1200S.

Wat een heerlijk ding zeg...

Ik heb hem nu twee weken, heb er al wat modificaties aan gedaan:

-Monster 1200R stickerset
-Andere velg striping
-Rizoma circuit spiegels vervangen door - Rizoma retro bar ends (geen trillingen meer!)
-led koplamp
-nieuwe voetsteunen, weg met die standaard designmisser.

Het wachten is nu nog op een Rizoma Ma011 gouden stuur (kleur gelijk aan voorvorkpoten) die besteld is. Zit ik wat sportiever en het stuur is 10 cm smaller. Want de standaard is wel heul breed.

En, in het kader: pictures or it didn't happen.....:

















 
Paar leuke upgrades!
Met name de voetsteunen en spiegels zijn een fijne aanpassing.
 
@ rockcity, van harte met de nieuwe Duc :)
@ just__me, erg mooi geworden :Y

Ik heb mij afgelopen zondag heel erg goed vermaakt op circuit Lelystad. Ik ben echt zo super blij met mijn monster!! Sender, ik heb jou volgens mij niet gezien dit keer?

Foto's gemaakt door leukopdefoto.nl ;)

kneedown_zpsuvgffel6.jpg


kneedown2_zps072wydjj.jpg


11292_995365_zpsgspiiupe.jpg
 
@ rockcity, van harte met de nieuwe Duc :)
@ just__me, erg mooi geworden :Y

Ik heb mij afgelopen zondag heel erg goed vermaakt op circuit Lelystad. Ik ben echt zo super blij met mijn monster!! Sender, ik heb jou volgens mij niet gezien dit keer?

Foto's gemaakt door leukopdefoto.nl ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Thanx Goldenlady!
Ik zit vol ongeduld te wachten ;)

Gave foto's trouwens! :]
 
@ rockcity, van harte met de nieuwe Duc :)
@ just__me, erg mooi geworden :Y

Ik heb mij afgelopen zondag heel erg goed vermaakt op circuit Lelystad. Ik ben echt zo super blij met mijn monster!! Sender, ik heb jou volgens mij niet gezien dit keer?

Foto's gemaakt door leukopdefoto.nl ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Klopt, ik heb een keertje overgeslagen.

Dan maar wat feedback vanachter mn toetsenbord.
Als ik je een tip mag geven; probeer wat meer in één lijn naast de motor te hangen. Je heup en knie zet je er goed naast, maar je bovenlichaam hangt nog boven de motor. Dus ook je schouders, elleboog en hoofd wat meer de bocht in laten wijzen. Probeer je hoofd ter hoogte van je spiegel te krijgen.

style comparison;
kneedown_zpsuvgffel6.jpg

11236_984948.jpg
 
Thnx voor de feedback. Ik ben erg bezig mijn houding te verbeteren. Ik ga proberen de volgende keer aan je tips te denken. Het is voor mij nog een beetje zoeken.

4 juni zat ik nog zo:
11148_985239_zps0kymirdy.jpg


En nu voelde het in elk geval al veel beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan