VFighteR RC36-2

Dat is balen zeg,

Op zo'n moment lijkt dat soort spontane dingen altijd wel een goed idee. De volgende dag.....

Wel een leuk feestje gehad hoop ik?

Sterkte met je herstel
 
zatte balle nie johan, waren maar 7 biertjes. Daar word ik nog lang nj zat van.

ja feesje was wel super haha :P en idd op dat sorot momenten lijkt t n goed idee.. tot t fout gaat.

zal vanmiddag echt ff fotos uploaden.
Hebben jullie weer wat te smullen
 
ja ik weet t.. Afgelope zaterdag avond/nacht klein ongelukje gehad.. iets met een paarden hindernis baan??
dachten na dat n feesje was afgelopen even over zo'n hindernis te springen... rende er op af, zette me af pakte met mn hand die balk vast om er overheen te springen..

Duw ik die balk er vanaf.. Bam daar ging ik, faceplant in t zand, vol met mn rechterschouder op de grond en mn rechterknie nog tegen de vallende balk aan....

Schade?
ja genoeg, knie stijf en pijnlijk. Rechterschouder zwaar gekneusd...

Motor vakantie zit er momenteel niet in, wilde eigenlijk de 18de vertrekken maar dat gaat helaas niet door.
foto's blijven jullie me nog even verschuldigd
Ha jij dacht ook dat je een paar PK,s meer had _O- sterkte ermee. ;)
 
Wat laat maar toch.

Have fun


mGv53yj.jpg

BKiP05D.jpg

jkfMeYA.jpg

zLMmE7H.jpg

RX6r4hz.jpg
 
thnx allemaal voor de leuke berichtjes ;)

ja is zeker wel balen.
Maar niet getreurd.. nieuwe vakantie datum al weer gepland. Week 34 en 35
eerste weekend van augustus is er in de eifel een opel meeting, hopelijk kan ik dan weer motor rijden, want dan gaat de caravan met motor mee :D
 
Uhm, niet echt... haha. Wat kleine dingentjes gedaan zoals gaskabels ingekort, weer iets verder met de kabelboom, schuim geknipt voor t kontje, zijkanten gemaakt en gebogen als mal voor aansluiting zitje naar de tank.

Niks speciaals..
 
vind de koplamp niet mooi, kweet ff zo geen aanrader...maar het is te gewoontjes/saai/te groot
Koplamp van een BMW K1300R is denk ik ook wel een mooie vd vfr.

voor de rest mooi project ah worden :)
 
Ziet er goed uit! Netjes! ik ga deze zeker volgen.
Ben zelf momenteel ook een vfr 750 aan het verbouwen.

Heb er een Aprilla RSV mille subframe opgemaakt, deze is inmiddels gelast en ben bezig met de kabels aan te passen. Op de foto's stond alles nog los.
[afbeelding]

Welk stuur is dat als ik vragen mag?
 
wacht maar af tot de koplamp zit zoals hij komt te zitten ;)

stuur is een fatbar std van KTM

@dopey85, nee die had ik niet op de motor zitten. Helaas ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan