Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Klopt, ik heb een keertje overgeslagen.

Dan maar wat feedback vanachter mn toetsenbord.
Als ik je een tip mag geven; probeer wat meer in één lijn naast de motor te hangen. Je heup en knie zet je er goed naast, maar je bovenlichaam hangt nog boven de motor. Dus ook je schouders, elleboog en hoofd wat meer de bocht in laten wijzen. Probeer je hoofd ter hoogte van je spiegel te krijgen.

style comparison;
[afbeelding]
[afbeelding]

Rossi :]

Als ik zo rijd, word 't 'n totall boddy down ipv een knee-down :9
 
Ik rij komende dagen even helemaal niet :/

IMG_20160716_221558_zpsnbq5yq8n.jpg
 
gave foto's GoldenLady !
zelf durf ik dat echt niet
heb ook die dag op Lelystad gedaan, maar knietje aan de grond lukt me niet
ben ik te bang voor....

mijn 1100 evo is in prijs verlaagd, nu 8950 euro
laatst stond dat de evo's zo duur blijven
maar als je vergelijkt met 2008 1100 monsters, tja, duurder, maar ook 4 jaar nieuwer
 
Balen!
Gelukkig op tijd achtergekomen.
Was dat onderweg of thuis?

Onderweg helaas. :') Ik reed over een weg buiten de bebouwde kom met meerdere rotondes redelijk dicht na elkaar. Bij één van die rotondes dacht ik "wat gek ze voelt anders" de rotonde daarna kon ik niet normaal sturen en ik wist meteen dat er iets heel erg mis moest zijn. Dus heel zachtjes naar de bushalte gereden die even verderop lag. Ik dacht dat er aan de voorkant iets fout zat, maar het bleek achter. Binnen no-time helemaal plat. Anwb gebeld (lidmaatschap toch ergens goed voor :+ ) en na enige tijd wachten met een veter in band de laatste 12km naar huis gereden. Band liep met dat stuk metaal erin harder leeg dan hij hem vol kreeg :o

Zaterdag ochtend naar de garage. Uiteraard had de huurmotor die week ook lek gereden dus geen band op voorraad ;(

Ik hoop woensdag avond weer te rijden.
 
Ik ken mijn motor gelukkig goed genoeg om snel te merken dat er iets niet klopte.

Wel balen, de band had nog wel even mee gekund. In elk geval nog m'n weekend Duitsland einde van deze week.
 
Ik ken mijn motor gelukkig goed genoeg om snel te merken dat er iets niet klopte.

Wel balen, de band had nog wel even mee gekund. In elk geval nog m'n weekend Duitsland einde van deze week.
Balen van je band, maar gelukkig had je het op tijd in de gaten.
 
Ik ken mijn motor gelukkig goed genoeg om snel te merken dat er iets niet klopte.

Wel balen, de band had nog wel even mee gekund. In elk geval nog m'n weekend Duitsland einde van deze week.

Duitsland? Vergeet je DB killers er niet uit te halen :P Vinden die Duitsers prettig..... :]
 
Hallo mensen,

Ik weet niet of ik me hier op de juiste plek voorstel, maar gezien het feit ik een monster 1100 uit 2009 heb kan het vast niet heel erg mis gaan.

Mijn naam is Roy. Ik rijd twee jaar motor. Ik ben begonnen op een Suzuki GSR600. Dit was eigenlijk noodzakelijk kwaad omdat ik toen het geld niet had voor een (nieuwere) monster. Afgelopen mei werd m'n GSR gestolen en heb ik besloten om net even wat extra neer te leggen om eindelijk de motor te kunnen kopen waar ik al tijden van droom. Sinds juni ben ik eigenaar van deze Italiaanse schone en we hopen de aankomende jaren samen een liefdevolle relatie op te bouwen!

m9lifo.jpg
 
Haha. Bedankt voor het welkom. Een zwarte Ducati is inderdaad een beetje vloeken in de kerk, maar ik kan er niet omheen dat ik ze in het zwart gewoon écht mooier vind!
 
Gistermiddag m'n nieuwe speeltje opgehaald bij Moto Puro.
De eerste 400 km staan er op.
Super blij mee, deze is nog leuker dan de M1200!

E8764B82-CACD-45FB-B0D9-47A9A8359847_zpswrfok7tm.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan