Snel knipperd knipperlicht

Martine

MF'er
27 apr 2003
112
0
Dordrecht
Ik heb een Suzuki Intruder VS800. Nu knippert ineens mijn knipperlicht als ik die aanzet, heel snel. Zowel op het "dashboard" als het knipperlicht zelf. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt!

Viratine
 
Ik heb niets vervangen. Ik ging even kijken naar de knipperlichten en nu geeft hij helemaal geen sjoegen meer. Kan het knipperlicht dan aan de accu liggen? Ik neem aan dat als hij helemaal niet meer start, dat de kans groot is dat het aan de accu ligt. Nu heb ik wel zojuist een uurtje nog lekker gereden....
 
Kan het niet te maken hebben met het feit dat hij nu helemaal niet meer start???
Het lijkt er op dat je 2 dingen tegelijkertijd hebt.

Concentreer je eerst op het niet starten. Uitleg staat in de lijst met how to....

als de boel weer normaal start en loopt, ga je kijken naar je raw's.
 
Bedankt voor alle tips. Ik vroeg het aan mijn buurman, die ook motorrijdt. Dus ik wilde het niet-starten laten horen en hij startte gewoon... Ik wilde het snel knipperen laten zien en hij knipperde gewoon, zowel links als rechts als voor en achter.... Ik houd het wel in de gaten....

Nogmaals bedankt!
 
Bedankt voor alle tips. Ik vroeg het aan mijn buurman, die ook motorrijdt. Dus ik wilde het niet-starten laten horen en hij startte gewoon... Ik wilde het snel knipperen laten zien en hij knipperde gewoon, zowel links als rechts als voor en achter.... Ik houd het wel in de gaten....

Nogmaals bedankt!
Controleer even of de accupolen goed vast zitten. Al is het maar voor de zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan