Stuurdemper bevestigingsplaatje zelf maken?

hofkej

Die hard MF'er
14 jan 2003
787
1
Ik heb een stuurdemper "universeel" gekocht, maar nu past ie net niet op
mijn huidige stuurdemper beugel (het reservoirtje van de demper zit net verkeerd, zit nu links had rechts moeten zitten, qua maat voering is alles prima).

De oplossing is om een ander plaatje (stuur\kroonplaat) te maken waar de demper mee vast zit. Nu is dat in het midden van het beugeltje, maar de bevestiging van het dempertje moet 10 - 20mm naar rechts.(zie plaatje voor origineel)

Nu de vraag, wat kan ik het beste gebruiken aluminium of is RVS makkelijker?
Zijn er adressen waar je als particulier zo'n plaatje kan laten maken (tegen een schappelijke prijs?)of kan ik ergens een plaatje van 70X70x10mm kopen en zelf gaan zagen en boren.......


full
 
Ik heb een stuurdemper "universeel" gekocht, maar nu past ie net niet op
mijn huidige stuurdemper beugel (het reservoirtje van de demper zit net verkeerd, zit nu links had rechts moeten zitten, qua maat voering is alles prima).

De oplossing is om een ander plaatje (stuur\kroonplaat) te maken waar de demper mee vast zit. Nu is dat in het midden van het beugeltje, maar de bevestiging van het dempertje moet 10 - 20mm naar rechts.(zie plaatje voor origineel)

Nu de vraag, wat kan ik het beste gebruiken aluminium of is RVS makkelijker?
Zijn er adressen waar je als particulier zo'n plaatje kan laten maken (tegen een schappelijke prijs?)of kan ik ergens een plaatje van 70X70x10mm kopen en zelf gaan zagen en boren.......


[afbeelding]


laten laseren in rvs,
origineel opsturen, alleen dan in spiegelbeeld laten maken..
idm,
de demper kan niet ondersteboven worden gemonteerd?
 
laten laseren in rvs,
origineel opsturen, alleen dan in spiegelbeeld laten maken..
idm,
de demper kan niet ondersteboven worden gemonteerd?

Onderste boven, maakt helaas niks uit, de bevestiging moet niet centraal zitten maar
iets meer naar rechts. Als ik de demper zelf kon omdraaien dan past ie, maar kan natuurlijk de spindel niet omdraaien.=(

Waar kun je "laten laseren in RVS"?
 
Terug
Bovenaan Onderaan