Piaggo Zip probleempje

erdo0416

Rookie
23 jul 2016
4
0
Hallo beste mensen,

Ik heb hier een Piaggio Zip 4T met een probleem die opgelost moet worden. Namelijk toen ik gisteren ging rijden reed ik met topsnelheden van 70 over de wegen maar toen hield de gas opeens in. Dus als je vol gas geeft trekt die niet meer op, amper tot de 30. Als ik half gas geef gaat die zelfs sneller. Ik twijfel of het aan mijn ontsteking ligt of juist aan mijn benzine /lucht toevoer. Waar kan het aan liggen graag uw hulp.


Mvg, Erdo
 
Hallo beste mensen,

Ik heb hier een Piaggio Zip 4T met een probleem die opgelost moet worden. Namelijk toen ik gisteren ging rijden reed ik met topsnelheden van 70 over de wegen maar toen hield de gas opeens in. Dus als je vol gas geeft trekt die niet meer op, amper tot de 30. Als ik half gas geef gaat die zelfs sneller. Ik twijfel of het aan mijn ontsteking ligt of juist aan mijn benzine /lucht toevoer. Waar kan het aan liggen graag uw hulp.


Mvg, Erdo
Ontsteking is het niet, dat heb je al gecontroleerd door rustig tot hoge eindsnelheid te komen.

Lijkt mij een carburatieding, tenzij de overbrenging slipt.

Maar doet me denken aan benzine tekort, verder weinig concreets om op af te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang het technische dingen zijn, waar we als motorrijders wat mee kunnen, is het hier prima.

Voor puur auto's zijn er sites die daar veel actiever in zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan