Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog twee uitsmijters (screencaps):

Eén of andere wheelie-hooligan:
full


En nog iemand die had beslist om zijn brommer wat rust te gunnen:
full
 
Heb wel een aantal eifel/ardennen ritten op de pc staan, maar welke dat juist was :?
Da's het probleem met gps-tracks. Je verzamelt er zo veel dat je op den duur niet meer weet welke ritten de moeite waren.

Ik heb op 2fast4u een Eifelrit gevonden die veel goede commentaren kreeg, en die ga ik op mijn gps zetten.
 
Mijn collega heeft zelf een cruise control gemaakt voor op zijn Bandit. Hij woont aan de achterkant van Brussel en als hij met de motor komt werken dan moet hij wel bijna 100km gas geven...

28308805900_ccba39e986_h.jpg


Voor zo'n personen hebben ze de Darwin-awards uitgevonden....
 
@circutboys: blijkbaar zit intertrack volgend weekend op croix. 6 sessies van 20 min voor 99euro. Das precies wat afzuip imo :o
 
@circutboys: blijkbaar zit intertrack volgend weekend op croix. 6 sessies van 20 min voor 99euro. Das precies wat afzuip imo :o
ja dieje circuitfun hebbe een goei programma
intertrack heeft wel 1 extra groep (rookies, beginners, gevorderde en expert) dus moeten hun dag onder meer volk verdelen
kben daarmee al op folembray en mettet geweest, ook best een goei organisatie ze, maar geen koffiekoeke en koffie gratis
 
ja dieje circuitfun hebbe een goei programma
intertrack heeft wel 1 extra groep (rookies, beginners, gevorderde en expert) dus moeten hun dag onder meer volk verdelen
kben daarmee al op folembray en mettet geweest, ook best een goei organisatie ze, maar geen koffiekoeke en koffie gratis

Groepje extra en dan 99 vragen is wel helemaal kassa dan :o

Vraag en aanbod zeker hé :')

En geen koffiekoeken -O-
 
Mijn collega heeft zelf een cruise control gemaakt voor op zijn Bandit. Hij woont aan de achterkant van Brussel en als hij met de motor komt werken dan moet hij wel bijna 100km gas geven...

[afbeelding]

Voor zo'n personen hebben ze de Darwin-awards uitgevonden....
:') :') :')

je kan iets gelijkaardig kopen ook, in de vorm van een stuurgewicht dat je dichter tegen het handvat kan draaien waardoor deze meer klemt, er zijn ook andere manieren (op de markt verkrijgbaar)

niets mis mee toch :? :') :') :') :+
 
ja dieje circuitfun hebbe een goei programma
intertrack heeft wel 1 extra groep (rookies, beginners, gevorderde en expert) dus moeten hun dag onder meer volk verdelen
kben daarmee al op folembray en mettet geweest, ook best een goei organisatie ze, maar geen koffiekoeke en koffie gratis
wanneer gaan we :?

moto staat nog steeds in circuit modus O-)
 
:') :') :')

je kan iets gelijkaardig kopen ook, in de vorm van een stuurgewicht dat je dichter tegen het handvat kan draaien waardoor deze meer klemt, er zijn ook andere manieren (op de markt verkrijgbaar)

niets mis mee toch :? :') :') :') :+

Je kan ook gewoon karakter hebben en zelf gas geven :')

Ben precies ni zot van dergelijke systemen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan