De vijfde kleine Kadijkerrun

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.086
9.304
Purmerend
Voor wie de run niet (meer) kent, een kleine reminder:

26tigste Kadijkerrun.
Zijspanrijders voor de Kadijkerrun...

Daarnaast hebben we de afgelopen vier jaar ter gelegenheid van Bert's verjaardag een kleine run met 6 zijspannen gereden.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/344763/0/0/kleinste,kadijkerrun

full


Het was altijd een fantastische, goed georganiseerde run met vaak meer als 100 zijspannen die 30 keer gehouden is.
Met het uiteenvallen van de stichting waar de bewoners verbleven en het overlijden van Piet Oudejans is de run tot een einde gekomen.

P9054170.jpg


In 2012 werd ik opgebeld of ik weer vanwege de verjaardag van Bert Marti een ritje met het span wilde maken. Bert was een aantal keren met de run mee geweest en was daar nog steeds vol van.

full

Bert
Bert heeft ook een eigen website: https://sites.google.com/site/bertsverjaardag/
Bert is in 2013 overleden.

Nu is de vraag of we voor dit jaar, 2016 weer een rondje gaan maken met de medebewoners van Bert.
Het voorlopige plan is om op zaterdag 10 september een rondje door Noord-Holland, Waterland te rijden. Niets geregeld of georganiseerd. Om 12:00h op de kadijkerkoog, inladen en vertrekken. Halverwege eten we wat en gaan weer terug.

Zijn er misschien mensen die mee willen doen?

Het zou leuk zijn als we net als vorige jaren met zes spannen kunnen gaan. Meer zou leuk zijn, maar dat gaat wat organisatie vragen. Afspraken met de begeleiders kan ik wel maken.
Iedereen die iets bij wil dragen, ballonnen, een spandoek, catering is welkom, en natuurlijk ook zijspanrijders.

Zijspanners voor de vijfde Kleine Kadijker run:

[gaat mee] Halflive
4strokerrules
Ootje
[gaat mee] Bosso (zelfs als hij plots overlijdt zal hij toch komen)
Gerben met het rolstoelspan met Enigma voorvork
Motolijp op de solo
Popopeter (van de aardbodem verdwenen?)
Roestendoenze
Corrosie
Leluk2000
ZijspanRob
Roadcaptain*Hevu
HelloKitty

Ben ik iemand vergeten, of kan er iemand niet?


We verzamelen om 11:00h voor koffie bij mij thuis.
Iedereen die mee wil doen krijgt mijn adres en telefoonnummer via PB.

Ik heb om 12:00h afgesproken op de Kadijkerkoog,

Naarmate de plannen concreter worden zal ik deze openingspost aanpassen.
Zijn er nog lessen die we uit vorige edities geleerd hebben? Schrijf het even, dan neem ik het hier ook mee voor deze en volgende edities.

Van vorig jaar heb ik geleerd dat broodjes of andere voeding onderweg erg gewaardeerd zullen worden.


Organisatiebericht: Neem extra helmen en als het even kan een motorjas mee, De organisatie heeft niets meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor net dat ik zelf de 17e niet kan. Dezelfde datum is de MA run en ben ik dus in Venlo.
Dan kan ik de datum verleggen naar zaterdag de 10e september, bezwaren?
 
Laatst bewerkt:
Kijken hoeveel er wanneer kunnen en willen.
Het is wel zo dat op 3 september ikzelf er niet ben dus ik niet voor eten kan zorgen na afloop.

3 september
Halflive
4strokerules
Bosso

10 september
Halflive

Hello Kitty ovb
 
Laatst bewerkt:
Ik lees mee, vind het een nobel streven zulke ritten. Maar voor mij te snel (ervaring etc) en de bak is nog te krap.
 
Haha dat zal wel gaan idd. Heb momenteel een kartstoeltje waar mijn zoontje nog wel even in past maar waar dat xl op sloeg weet ik niet...... Zo'n xxl-reet heb ik nou ook weer niet.
 
Haha dat zal wel gaan idd. Heb momenteel een kartstoeltje waar mijn zoontje nog wel even in past maar waar dat xl op sloeg weet ik niet...... Zo'n xxl-reet heb ik nou ook weer niet.

Rijden er met gehandicaptenruns altijd zat rond met een Velorexje, met mensen daar in.
 
Ik zie niet dat we meer dan 2 a 3 spannen bij elkaar krijgen. Als dat er niet meer worden zal ik de boel afblazen. -O-
Als je wel wil, geef dan alsjeblieft een datum op dat je kunt.
 
Ik heb net de Kadijkerkoog gemeld dat het waarschijnlijk niet doorgaat. Mochten er intussen wat meer deelnemers boven water komen kan ik begin september de boel nog eens opzwengelen om in de tweede helft van september nog wat op poten te zetten.
Anders proberen we het volgend jaar nog eens.
 
Voor mij gaat em september niet worden helaas. Zowel agenda-technisch als dat banden en ketting op zijn.
En deze maand verhuizen dus niet sleutelen.

:/
 
sorry we zitten in Frankrijk , heerlijk land maar slechte internet voorzieningen.

Als we terug zijn gaan we er meteen achteraan , anders proberen we het in het voorjaar alsnog te doen.

wij vinden het ook niet leuk maar hebben het nogal druk gehad en weinig tijd.

Nu eerst even ontspannen *O*
 
sorry we zitten in Frankrijk , heerlijk land maar slechte internet voorzieningen.

Als we terug zijn gaan we er meteen achteraan , anders proberen we het in het voorjaar alsnog te doen.

wij vinden het ook niet leuk maar hebben het nogal druk gehad en weinig tijd.

Nu eerst even ontspannen *O*

ont-spannen _O-

Leuke woordspeling
 
sorry we zitten in Frankrijk , heerlijk land maar slechte internet voorzieningen.

Als we terug zijn gaan we er meteen achteraan , anders proberen we het in het voorjaar alsnog te doen.

wij vinden het ook niet leuk maar hebben het nogal druk gehad en weinig tijd.

Nu eerst even ontspannen *O*


Wat??? Gaat de bak er af?
 
Terug
Bovenaan Onderaan