suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

zo terug uit zweden :+

wist je dat : de vrouwen daar nog steeds bloedmooi zijn :}
de wegen daar banden vreten :X
de wegen in Noorwegen mooier zijn :+
0.75 ltr bier 89 kroon kost :?
1 ltr benzine 12.9 kroon :}
de koffie in de hotels gratis is :+
je om 12.00 uur voor 98 kroon "all jou can eat/drink" bij de Thai :)
opschieten op de duitse snelwegen gewoon ruk is :(
duitsers niet kunnen "ritsen" laat staan wat 't is :(
m'n ketting maar 2x heb gesmeerd :Y
ik in Zweden 4000 km gereden heb
ik 100 km gravelwegen gereden heb en dat dat ruk is met tourbanden :(
je de motor in de grote steden gratis op speciale MC plekken kunt parkeren :}
maar weinig motorrijders weten hoe je spanband bedient op een boot :?
ik nog wel een keer ga :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo terug uit zweden :+

wist je dat : de vrouwen daar nog steeds bloedmooi zijn :}
de wegen daar banden vreten :X
de wegen in Noorwegen mooier zijn :+
0.75 ltr bier 89 kroon kost :?
1 ltr benzine 12.9 kroon :}
de koffie in de hotels gratis is :+
je om 12.00 uur voor 98 kroon "all jou can eat/drink" bij de Thai :)
opschieten op de duitse snelwegen gewoon ruk is :(
duitsers niet kunnen "ritsen" laat staan wat 't is :(
m'n ketting maar 2x heb gesmeerd :Y
ik in Zweden 4000 km gereden heb
ik 100 km gravelwegen gereden heb en dat dat ruk is met tourbanden :(
je de motor in de grote steden gratis op speciale MC plekken kunt parkeren :}
maar weinig motorrijders weten hoe je spanband bedient op een boot :?
ik nog wel een keer ga :+

_O- Haha leuk beknopt verslag, geweldig :Y
Wat nou als blonde vrouwen niet mijn smaak is. :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo terug uit zweden :+

wist je dat : de vrouwen daar nog steeds bloedmooi zijn :}

duitsers niet kunnen "ritsen" laat staan wat 't is :(

YUP, net 1200km in Saurland weze crossen met mijn oudste zoon achterop en ik kan bevestigen dat Duitsers dus ECHT niet kunnen ritsen.....

Verder is de Bandit een geweldige toerfiets! Ook met passagier! Net terug. Was alleen vanmorgen erg wisselvallig qua weer. Dus die bochten maar wat rustiger genomen. Gevolg was wel dat ik de terugtocht 1:19.5 gereden heb (2 keer getankt) *O*

Marc

Ohja, Tourruitje bevalt erg goed! Met passagier had ik altijd last van een "tollende" helm met mijn 1:92m lengte. Nu niet meer. Heerlijk.
 
hier nog een leuke foto
alles op 2 wielen moet aan boord vastgezet worden
zelfs een step _O-
full
 
De Borg's waren de eerste half mens/robot figuren die er op TV verschenen.

Het leek mij wel leuk om dit op de Soes uit te proberen. Weg met dat stuk plastic en een stukje origineel (Paneel van het schakelhuis)combineren met een custom part.

Nu ik daar toch bezig ben gelijk mn spanningsregelaar maar uit de warmte van het blok gehaald en vangt nu wat
rijwind.

Het effect is wel grappig vind ik zelf cool
Hmm . Misschien dat ik het eerste deel dat aan de schakelas zit ook laat powdercoaten. Eerst maar even alles vast maken.


20161014_090037.jpg


20161014_090118.jpg
 
De Borg's waren de eerste half mens/robot figuren die er op TV verschenen.

Het leek mij wel leuk om dit op de Soes uit te proberen. Weg met dat stuk plastic en een stukje origineel (Paneel van het schakelhuis)combineren met een custom part.

Nu ik daar toch bezig ben gelijk mn spanningsregelaar maar uit de warmte van het blok gehaald en vangt nu wat
rijwind.

Het effect is wel grappig vind ik zelf cool
Hmm . Misschien dat ik het eerste deel dat aan de schakelas zit ook laat powdercoaten. Eerst maar even alles vast maken.


[afbeelding]

[afbeelding]

Ha misschien had je even een pijl moeten zetten met wat je nu precies terug hebt geplaatst. ;)

Maar na 5 minuten kijken ging het licht aan, ja laat dat eerste deel dat aan de schakelas ook maar poeder coaten, zal mooier staan. :Y
 
Bedankt voor de tip Rick.

Om anderen minder lang te laten zoeken hieronder een afbeelding met stippen.

Rode stip: nieuw geplaatst
Blauwe stip: nog powdercoaten

Dat maakt het idd duidelijker :Y

rodestippen.jpg
 
Bedankt voor de tip Rick.

Om anderen minder lang te laten zoeken hieronder een afbeelding met stippen.

Rode stip: nieuw geplaatst
Blauwe stip: nog powdercoaten

Dat maakt het idd duidelijker :Y

[afbeelding]

die smurrie slaat je dat niet nu op je schoen/broekspijp
die kap met schuim zit er niet voor niets
ik haal de kap regelmatig los, wat een smurrie zeg :X
 
Iemand die dit fenomeen herkent bij zijn Bandit?

Het gebeurt af en toe dat de boordcomputer/klok reset bij een koude start. De meters tonen dan MPH en de klok reset naar 01:00. De start zelf verloopt dan iets moeilijker, alsof de moto te koud stond.

Zou de batterij op zijn einde lopen? Het gebeurde steeds na een (korte) stilstand zonder druppellader, vandaar mijn veronderstelling.

:W
 
Betekent dat de batterij spanning tijdens starten te ver zakt. M.a.w. tijd om je accu te vervangen anders kom je binnenkort niet meer weg.

MArc
 
Iemand die dit fenomeen herkent bij zijn Bandit?

Het gebeurt af en toe dat de boordcomputer/klok reset bij een koude start. De meters tonen dan MPH en de klok reset naar 01:00. De start zelf verloopt dan iets moeilijker, alsof de moto te koud stond.

Zou de batterij op zijn einde lopen? Het gebeurde steeds na een (korte) stilstand zonder druppellader, vandaar mijn veronderstelling.

:W

Dat hij moeilijk start (net of de accu zwak is) JA, dat de klok vreemd doet is mij nog niet opgevallen. Bij mij ligt het niet aan de accu, want als ik hem op de druppel lader aansluit is hij binnen 10 minuten klaar met laden. Ik zal er naar vragen als hij nog naar de service gaat van de winter. Om deze reden had ik vorig seizoen een nieuwe accu in mijn 2009 Bandit gezet maar hij bleef het (af en toe) doen.
 
Wel, mijn bandit doet het maar af en toe, afgelopen maanden maar een drietal keer voorgehad. De batterij heeft wel zijn leeftijd dus het zal geen kwaad kunnen om het te proberen met een nieuwe!

Bedankt voor jullie tips, als je meer info hebt van de dealer Rik60NL, mag je het altijd laten weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan